1:2 לאתלטיקו על גרנאדה. 68 דק' לווייסמן בתיקו של ויאדוליד

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

הקולצ'ונרוס שבו לנצח ופתחו פער זמני של 8 נקודות מריאל. יורנטה כבש (63) ובישל לקוריאה את שער הניצחון (75), הררה איזן זמנית (66). 0:1 לסביליה על הואסקה. בהמשך: ויאדוליד ו-וייסמן נגד אייבר (19:30)

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) עם שלושה משחקים נוספים, כאשר במוקד אתלטיקו מדריד המשיכה במסע שלה לעבר תואר האליפות עם 1:2 חשוב אצל גרנאדה. בנוסף, שון וייסמן ו-ויאדוליד נפרדו ב-1:1 מאייבר בקרב תחתית. סביליה המשיכה את הכושר המצוין שלה וגברה 0:1 על הואסקה בדרך להעפלה לפחות זמנית למקום השלישי.

גרנאדה – אתלטיקו מדריד 2:1

אחרי ששמטו שתי נקודות חשובות במחזור שעבר נגד סלטה ויגו, הקולצ'ונרוס שבו היום לנצח ופתחו זמנית פער של שמונה נקודות על פני היריבה הגדולה, ריאל מדריד, כשהיא גם מחזיקה במשחק חסר. ללא ז'ואאו פליקס, מוסא דמבלה ותומא למאר שנדבקו בקורונה, דייגו סימאונה עלה הערב שישה שחקנים בלבד על הספסל, אך הצליח לצאת עם שלוש הנקודות.

בניגוד למשחקים האחרונים של מוליכת הטבלה, לואיס סוארס לא מצא את הרשת. בתום מחצית מאופסת, מרקוס יורנטה הניף את רגלו מ-16 מטרים וקבע יתרון בדקה ה-63. גרנאדה חזרה למשחק בתוך כשלוש דקות, זאת לאחר שיאנחל הררה ניצל ערבוביה ברחבה של יאן אובלק ואיזן. שער הניצחון של אתלטיקו הגיע בדקה ה-75, כאשר יורנטה נכנס גם לנעלי המבשל וסידר לאנחל קוריאה מצב בעיטה נהדר, הארגנטינאי נעזר בשחקני ההגנה היריבה והכניע את רוי סילבה.

קוריאה חוגג עם קוקה. ניצחון חשוב של אתלטיקו מדריד | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אייבר – ריאל ויאדוליד 1:1

שון וייסמן פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-68 בקרב התחתית הבוער שהשאיר את שתי הקבוצות עם 21 נקודות בסיום המחזור. כבר בדקה השביעית האורחת עלתה ליתרון בפנדל משער של רוקה מסה. בדקה ה-23 המארחת חזרה לחיים עם נגיחה מצוינת של קייק גארסיה שמצא את הרשת. בדקה ה-32 הישראלי יכל להחזיר את היתרון לויאדוליד אבל הנגיחה שלו הייתה מעט גבוהה ממשקוף השער.

במחצית השנייה שתי הקבוצות ניסו למצוא הכרעה כדי להימלט מעט מן התחתית, אך בסופו של דבר תוצאת הסיום היא 1:1, מה שמשאיר את וייסמן וחבריו מתחת לקו האדום במקום ה-18, אך עם אותו מספר נקודות כמו אייבר שמדורגת מקום מעליה.

שון וייסמן נלחם על הכדור הערב נגד אייבר | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

סביליה – הואסקה 0:1

האנדלוסים המשיכו בכושר הנפלא שלהם כאשר שלושה ימים אחרי ה-0:2 על ברצלונה במשחק הראשון בחצי גמר גביע המלך, השיגו ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות – 0:1 קטן-גדול על הואסקה האחרונה בטבלה שרשמה הפסד 11 העונה. לפחות זמנית, הקבוצה של ז'ולן לופטגי טיפסה למקום השלישי בטבלה. זה כלל לא משנה שהקבוצה לא הרשימה והשוער יאסין בונו רשם חמש הצלות.

לופטגי כבר חשב על המשחק בשמינית גמר ליגת האלופות נגד בורוסיה דורטמונד באמצע השבוע וביצע רוטציות בהרכב. יוסף אן נסירי, מלך שערי הקבוצה – פתח רק על הספסל ושולב בדקה ה-65. בכל מקרה, בדקה ה-57 חלוץ אחר, מוניר אל חדאדי – היה שם בשביל הקבוצה כשכבש בנגיחה נפלאה אחרי בישול של אוליבר טורס מצד י מין. היה זה משחק ליגה שני ברציפות בו החלוץ מבקיע.

שחקני סביליה חוגגים עם מוניר | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי