מריח אלופות: מסי כבש צמד מרהיב ב-1:5 של ברצלונה על אלאבס

ליאו מסי חוגג | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

רגע לפני שהוא פוגש את פריז סן ז'רמן בשמינית גמר הצ'מפיונס, ה"פרעוש" איפס כוונות נגד הבאסקים והוסיף בישול. טרינקאו הבקיע צמד משלו במשחק, גריזמן בישל פעמיים. מוריבה ופוץ' פתחו בהרכב של קומאן

קבוצות: ברצלונה אלאבס
(גודל טקסט)

רגע לפני שהיא פוגשת את פריז סן ז'רמן בליגת האלופות, ברצלונה שבה הערב (שבת) לליגה הספרדית ורשמה 1:5 גדול נגד דפורטיבו אלאבס, אשר שוב העלה אותה זמנית למקום השני בטבלה, מעל ריאל מדריד.

כזכור, רק ביום רביעי האחרון הפסידה בארסה נגד סביליה במשחק הראשון של חצי גמר גביע המלך, אבל הערב היא כבר נראתה אחרת והשלימה ניצחון שביעי בקצף במסגרת ה"לה ליגה". רונאלד קומאן פתח במשחק עם ריקי פוץ' ואילאייש מוריבה הצעירים, כאשר בחלק הקדמי טרינקאו קיבל את הקרדיט לצד ליאו מסי ואנטואן גריזמן.

החגיגה הגדולה התחילה בדקה ה-29, כאשר מוריבה בן ה-18 סידר לטרינקאו את ליגה שני ויתרון לקבוצה המקומית בקאמפ נואו. כחמש דקות לאחר מכן נרשם רגע מאוד מפוקפק במשחק – שער של מסי נפסל בעקבות נבדל של גריזמן, זאת למרות דעות רבות בתקשורת הספרדית כי שופטי המסך טעו. ה"פרעוש" דאג לעשות את זה שוב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כאשר שלח כדור אדיר מ-22 מטרים לקורה ופנימה.

שחקני ברצלונה חוגגים | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

בפתיחת החצי השני אלאבס הצליחה לחזור למשחק אחרי שלואיס ריוחה המחליף צימק בדקה ה-57, אבל ברצלונה התעוררה בגדול לקראת הסיום. בדקה ה-74 מסי היה קרוב לצמד, אך נבלם אצל השוער פרננדו פאצ'קו, שספג מיד לאחר מכן מטרינקאו בכדור החוזר.

כדקה בלבד לאחר מכן מסי קיבל מעט שטח פנוי והבקיע שער מדהים מ-25 מטרים. הקינוח במשחק הגיע בדקה ה-80 כאשר גריזמן רשם לעצמו בישול שני במשחק וסידר למגן ג'וניור פירפו שער ראשון מאז ספטמבר 2019.

צמד שערים של | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי