ברצלונה עם הראש בפ.ס.ז': "מסי שמח וזה הופך את הכל ליותר קל"

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

הקטלונים חגגו עם 1:5 על אלאבס ובתקשורת כבר החלו בפסטיבל לקראת שמינית גמר האלופות בשלישי. פיקה יהיה כשיר? קומאן התייחס למצבו של "הפרעוש" והחמיא לטרינקאו ששוב כבש, מוריבה סיפר על הבישול והטעות בבכורה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

"ברצלונה חושבת על פריז סן ז'רמן, אבל זה לא הפריע לה לדרוס את אלאבס". זו הייתה הבוקר (ראשון) הכותרת של אתר האינטרנט הקטלוני "ספורט", לאחר שליאו מסי וחבריו הביסו 1:5, הרימו את המורל במועדון ואפשרו לרונאלד קומאן וצוותו הכנה אופטימלית לקראת המשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות ביום שלישי.

ברצלונה הציגה אמש את אחד ממשחקיה היותר טובים העונה וגם כשהיא ספגה ומצאה את עצמה ביתרון נזיל של 1:2 בלבד, השיבה לאחר מכן עם שלושה שערים תוך שש דקות בלבד בדרך לחמישייה. ליאו מסי נבחר כמובן למצטיין המשחק לאור הצמד הנפלא שכבש, גם פרנסיסקו טרינקאו השלים צמד וכבש את כל שלושת שעריו במועדון תוך שישה ימים וציון דרך רשם גם אילאיש מוריבה בן ה-18, שהפך לשחקן הכי צעיר בליגה הספרדית שמבשל בהופעת הבכורה שלו בעשור הנוכחי.

היום אחר הצהריים השחקנים ששותפו אמש ערכו אימון שחרור, אך הבשורה הגדולה הגיעה מכיוונו של ג'רארד פיקה שהתאמן לראשונה ביחד עם חבריו לקבוצה, פחות משלושה חודשים לאחר הפציעה בברך שהייתה אמורה להשבית אותו לתקופה של חמישה עד שישה חודשים, כך על פי אבחנה ראשונית של הרופאים. על פי התקשורת בספרד, קיימת אופטימיות לגבי הסיכוי שפיקה ייכלל בסגל לפריז סן ז'רמן מחרתיים בליגת האלופות.

"ברצלונה מוכנה לפ.ס.ז'" | שער העיתון "ספורט"

ובחזרה לניצחון על אלאבס, שהיה השביעי ברציפות לקומאן ובסיום הוא הודה: "אהבתי את מה שראיתי, כי השחקנים היו מסורים. את המחצית הראשונה לא אהבתי, אבל אחרי שספגנו שער השחקנים נכנסו למשחק וזה גם אפשר לנו להעניק מנוחה לשחקנים בסיום. אני לא יכול לומר שזה התזמון הכי טוב לפגוש את פריז סן ז'רמן מבחינה פיזית, לא הייתי אומר את זה אם היה עומד לרשותנו סגל מלא".

קומאן גם נשאל על ליאו מסי שמתחמם בשבועות האחרונים: "הוא שמח והכל הרבה יותר קל כשהוא מוצא חיבור לשחקנים על הקווים. אתם גם צריכים להבין שלשחקנים דרוש זמן כדי להתאקלם ואני מאוד מרוצה מטרינקאו, שאני חושב שהשתלב טוב. כשלשחקן יש ביטחון בעצמו, זה חשוב מאוד".

טרינקאו | Eric Alonso/Getty Images

טרינקאו הוסיף: "זה מאוד קל לשחק בקבוצה כזו, עם שחקנים כאלה, כי הם הכי טובים שיש. אנסה להמשיך להבקיע שערים ולעזור לקבוצה לנצח".

באשר למוריבה הצעיר, אמנם הוא רשם בישול בבכורה, אבל גם ביצע שגיאה קשה שעלתה לברצלונה בשער. קומאן אמר ש"מדברים כאלה לומדים" והשחקן הודה: "אני לא יכול להפסיק לשוב על הטעות שעשיתי, אבל אני שמח שניצחנו. הייתי לחוץ, הרמתי את הראש וראיתי את ליאו וגריזמן לידי…אלה שחקנים שמהווים מודל לחיקוי לכולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי