קרבחאל ייעדר כחודש, קרוס טוען שאליפות לא ריאלית

זינדין זידאן | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

ריאל גברה 0:2 על ולנסיה אך כאבה את הפציעה של המגן שיחמיץ את אטאלנטה בשמינית הגמר ואת הדרבי. זידאן: "מודאג, לא יכול להסביר". הקשר: "גם אם ננצח עד הסוף אולי זה לא יספיק". מחמאות למודריץ': משחק טוב ממסי

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד עדיין לא מוותרת על חלום האליפות. הקבוצה של זינדין זידאן רשמה אתמול (ראשון) 0:2 על ולנסיה במה שהיה ניצחונה השלישי ברציפות ועל הדרך היא נקמה ביריבתה על התבוסה 4:1 במאסטייה. לראשונה מאז ינואר 2019, הבלאנקוס כבשו שני שערים מחוץ לרחבה במשחק ליגה. כמו כן, קארים בנזמה המשיך ברצף הכיבושים הנהדר נגד העטלפים והבקיע במשחק חמישי ברציפות. אולם, הבלאנקוס קיבלו גם בשורות לא נעימות כאשר דני קרבחאל שרק שב מפציעה – נטש כבר אחרי 25 דקות. בהמשך היום פורסם הדו"ח הרפואי והמגן ייעדר כחודש ויחמיץ גם את הדרבי נגד אתלטיקו מדריד במרץ.

זידאן נאנח ואמר: "אני לא מבין את זה, כמובן שאני מודאג מהפציעות. אני כמאמן, דואג כשהשחקנים נפצעים, יש לנו הרבה מאוד נעדרים, זה לא רק בגלל לוח השנה שדיברתי עליו כבר. אני מצטער מאוד עבור קרבחאל שהרגיש טוב ושיחק היטב. הוא שחקן חשוב לנו. אני לא יכול להסביר את הפציעות האלה. גם ההכנה לעונה הייתה לא רגילה, אבל אין מה לעשות. אני מקווה שהפציעה לא מצריכה היעדרות ארוכה אבל אני לא יכול לומר". זו הייתה, אגב, הפציעה ה-40 של ריאל העונה לעומת 15 של אתלטיקו מדריד.

ואם כבר רשימת הפצועים, הקפטן סרחיו ראמוס הוא אחד מאלה שיחמיצו בוודאות את המשחק נגד אטאלנטה. לפי "אס", הקפטן שצפה במשחק מהיציע שוחח בהרחבה עם המנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס במחצית. אולי מדובר בבשורות טובות לאוהדים שכן עוד בסוף השבוע דווח כי ראמוס שוחח בטלפון עם הנשיא פלורנטינו פרס והם בירכו זה את זה. "מקרה ראמוס עדיין פתוח אך יש אופק של תקווה", נכתב.

ובחזרה למשחק. המאמן האם אפשר לזכות באליפות: "אנחנו נמשיך עם מה שאנחנו עושים. אנחנו בתקופה טובה, מאמינים בעצמנו. אנחנו משחקים היטב בהגנה. לפעמים יש קשיים ומתגברים עליהם, ככה זה הכדורגל. יש עוד 45 נקודות בקופה וזה הרבה". המאמן יכול להיות מרוצה מהחלק האחורי שכן בשני המשחקים האחרונים הבלאנקוס שמרו על שער נקי והיריבות בעטו רק פעם אחת למסגרת. כמו כן, זיזו החמיא לפרלאן מנדי ששער שלו נפסל: "אני שמח לראות שגם בהתקפה הוא יכול לתרום. לפני כמה ימים הוא כבש שער נהדר, עכשיו זה בוטל, אבל הוא עולה ויורד הרבה וזה טוב".

טוני קרוס, מנגד, היה דווקא פסימי: "גם אם ננצח את כל המשחקים עד לסיום, לא בטוח שזה יספיק. אבל אנחנו מתמקדים במשחקים שלנו, אין לנו שליטה על הקבוצות האחרות. הפציעות מדאיגות, כמובן, סחרים לנו שחקנים חשובים, זה ממש דפוק כי קרבחאל חזר משלוש פציעות ברציפות. השחקנים האחרים צריכים לתרום הרבה. אי אפשר לשנות את המצב לצערי".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1032235

הגרמני כבש את שערו השלישי העונה ואמר על היכולת שלו: "החמצתי את המשחק הקודם ואולי הייתי רעב. אני אוהב להבקיע שערים, כמובן, אבל יש דברים חשובים לא פחות שיש לי לעשות עבור הקבוצה שלי. השער היה לא רע בכלל".

"יעילות גרמנית", נכתב בשער "מארקה". בסיקור נכתב: "עבר זמן רב מאז שריאל הרגישה כה בנוח נגד ולנסיה". לוקה מודריץ' סחט מחמאות: "הוא שוב העביר שיעור בכדורגל. אין אף שחקן שמשחק כמוהו בליגה העונה. הוא מרהיב בכל יום, כמה חבל שאין קהל. הכדור שלו ייחודי יותר משל ליאו מסי ולואיס סוארס". עוד כותרת הייתה: "ריאל חייה בזמן משבר הפציעות ומראה את פניה". ב"אס" נכתב: "טיול אחר הצהריים של ריאל. בנזמה וקרוס כבשו נגד יריבה לא קיימת. זידאן תמיד ניצל רגע לפני הפיצוץ".

לוקה מודריץ' | Helios de la Rubia/Real Madrid via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי