פליקס החלים מקורונה ועשוי לשוב לסגל, סימאונה: לא אדבר על החוזה של סוארס

ז'ואאו פליקס | Fran Santiago/Getty Images

הקשר שחלה בנגיף יצא שלילי בבדיקה וכנראה יעלה מהספסל נגד לבאנטה ברביעי. סימאונה: "זה מגרש קשה, בכל שלב בעונה מדברים על רגע מפתח". המאמן התעלם מהשמועות על החלוץ. פורלאן: "יש להם סיכוי נהדר להיות אלופים"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד תשלים מחר (רביעי) את המשחק החסר מהמחזור השני כשתתארח אצל לבאנטה (20:00). למעשה, היא תשחק נגד אותה לבאנטה גם ביום שבת – שני משחקים תוך שלושה ימים. הקבוצה של דייגו סימאונה לא רוצה לתת סיכוי ליריבותיה ואם תשיג את שלוש הנקודות תגדיל את הפער מריאל מדריד לשמונה נקודות כשיש לה עוד משחק חסר. אתלטיקו נמצאת בכושר מצוין כשניצחה בשישה משבעת משחקי הליגה שלה ב-2021, האחרון שבהם 1:2 על גרנאדה.

סימאונה אמר לקראת המשחק: "ננסה לחשוב קודם כל על המשחק הראשון כמובן, לאט לאט. לבאנטה עושה עונה טובה והיא תחרותית יותר. המאמן שיפר את הקבוצה. דחיית המשחק? זה מה שהיה לאור סיום העונה שעברה. אנחנו מסתגלים לתאריכים של הליגה. זה משחק קשה מאוד במגרש קשה, לא בכדי לבאנטה העפילה לחצי גמר הגביע".

האם מדובר בשלב מפתח של העונה: "בשלבים שונים מדברים על רגע מפתח, אבל זה ככה בכל משחק. עלינו לא לסטות מהדרך ולהמשיך לצמוח". המאמן נשאל על שיא הניצחונות כמאמן אתלטיקו ואמר שזה לא הזמן לחשוב על כך.

דייגו סימאונה | Burak Akbulut/Anadolu Agency via Getty Images

בספרד דווח השבוע כי סוארס יכול לעזוב את הקבוצה בתום העונה. סימאונה סירב להתייחס לכך: "אני בדרך כלל לא מדבר עם שחקנים על החוזה שלהם ובעיקר מתמקד בנושאים ספורטיביים ולא בדברים אישיים". כשנשאל האם הוא חושש שסוארס, הפיצ'יצ'י של הליגה (16 שערים), ייפצע, ענה: "אנחנו לא חושבים על דברים שליליים. אנחנו נזהרים מפציעות בשלב הזה באופן כללי".

מי שצפוי לחזור לסגל הקבוצה הוא ז'ואאו פליקס שנעדר משני המשחקים האחרונים משום שחלה בקורונה. הקשר הפורטוגלי עבר עוד בדיקה ויצא שלילי ולא התלונן על תסמינים. ההערכה היא שישולב מהספסל. העונה ב-18 משחקי ליגה הפורטוגלי רשם שישה שערים ועוד חמישה בישולים, מאזן טוב מאשתקד (שישה שערים ובישול ב-21 משחקים).

דייגו פורלאן, חלוץ העבר של המועדון, מרוצה ממצב הקבוצה: "אם הם ימשיכו ככה הם יזכו באליפות. הם יכולים אפילו להגדיל את ההפרש מריאל וברצלונה. יש לה הזדמנות נהדרת. היריבה לבאנטה ניצחה לפני כשבועיים את האלופה ריאל מדריד 1:2 והדיחה את ויאריאל מגביע המלך כך שאסור לזלזל בה. אולם, היא תחסר כנראה את רוג'ר מרטי שכבש העונה עשרה שערים בכל המסגרות.

לואיס סוארס חוגג | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי