קומאן: "חייבים להגיב להפסד", מסי יהפוך לשיאן ההופעות של בארסה בליגה

ליאו מסי חוגג | Pressinphoto / Icon Sport

אחרי התבוסה נגד פ.ס.ז', בארסה מחפשת ניצחון שמיני ברציפות בספרד כשתארח את קאדיס שכבר גברה עליה ועל ריאל העונה. המאמן, שהבהיר להנהלה שהוא מצפה להמשיך - התייחס לעימות בין פיקה וגריזמן. הקפטן עבר את צ'אבי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי התבוסה המטלטלת 4:1 נגד פריז סן ז'רמן ברביעי במשחק הראשון בשלב שמינית הגמר, ברצלונה תנסה להתאושש מחר (ראשון) כשתארח בביתה את קאדיס בתקווה להאריך את רצף ניצחונות הליגה הרצופים שלה לשמונה. בסיבוב הקודם נכנעה בארסה 2:1 לקאדיס במשחק החוץ ומאז הקטלאנים לא הפסידו וניצחחו בעשרה מ-12 משחקי הליגה שלהם.

ב"ספורט" נכתב כי קומאן רוצה להוביל את השלמת המהפכה בקבוצה בעונה הבאה, מה שהחל כבר השנה עם פרידה משחקנים בעלי משקל כבד כמו הוותיקים לואיס סוארס, איבן ראקיטיץ' וארתורו וידאל. "הוא חתם לשנתיים והבין שבעונה הזו צריך לזרוע יותר מאשר לאסוף תארים", נכתב. ההולנדי מבין שיישפט על פי התוצאות אך הצליח לקדם את פדרי ורונאלד ארואחו, כמובן את פרנקי דה יונג ועם עוסמאן דמבלה בולט תחתיו לדוגמא. קומאן הבהיר לשחקנים לאחר ההפסד כי הם יכולים להיות מרוצים ממה שעשו בליגה וגם בגביע והוא מאמין שחלק מהצעירים יהפכו לכוכבים גדולים.

בפן המקצועי, לא ברור האם ג'רארד פיקה יפתח משחק שני ברציפות בהרכב לאחר שרק חזר מהיעדרות בת שלושה חודשים. קומאן הבהיר כי מצבו נהדר: "הוא בסדר, זה טוב שהוא חזר לשחק 60-65 דקות ועשה זאת ללא בעיות". המאמן רמז שלא יבצע רוטציות כאלה ואחרות. ליאו מסי ירשום ציון דרך עם הופעתו ה-506 בליגה במדי ברצלונה – יהפוך לשיאן המועדון מאז ומעולם כשיחלוף על פני צ'אבי.

אנטואן גריזמן, ג'רארד פיקה, פרנקי דה יונג | Alex Caparros – UEFA/UEFA via Getty Images

קומאן אמר על מצב הרוח של הקבוצה: "אחרי ההפסד תמיד טוב שמגיע משחק מהיר כדי לתקן. זה נורמלי שהרגשנו לא מרוצים. באימון בשישי הייתה אווירה קצת עצובה, וזה טוב, אם זה לא משפיע עלייך אתה לא יכול להצליח בכדורגל. היום ראיתי את הקבוצה עם רצון עז לנצח".

המשחק נגד קאדיס והמשך העונה: "יש לנו רקורד טוב בליגה ועלינו להמשיך. אנחנו צריכים להגיב אחרי מה שקרה. זה לא סוף העולם. עלינו לנתח את מה שקרה, ללמוד מהטעויות ולהשתפר. אני מקווה שנצא חזקים מזה. אנחנו עדיין בשלושה מפעלים. ליגת האלופות קשה מאוד אבל בגביע המלך אפשר למחוק את ההפסד (2:0 נגד סביליה). אני לא כל כך שלילי. יש לנו שחקנים טובים מאוד כדי להגיב. אנחנו תמיד יוצרים הרבה הזדמנויות. את ההגנה ניתן לשפר".

המאמן התייחס לכעסו של ג'רארד פיקה: "במהלך משחק יש הרבה רגש ודברים שלעתים לא ניתן לקבל. טוב שיש שחקנים כאלה בקבוצה. אלה רגעים של מתח גבוה. אם זה קורה במהלך משחק אין לי בעיה, אבל בתנאי שאחר כך מתקשרים ומשוחחים".

רונאלד קומאן | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

על התוצאות הגרועות נגד הקבוצות החזקות: "ניצחנו בחוץ את יובנטוס, נכון שהפסדנו להם בבית. אנחנו יכולים לנצח את פ.ס.ז' בחוץ. זה משחק שיהיה אתגר וקשה לומר מה חסר לנו נגד הגדולות. אני לא חושב שאנחנו לא יכולים להתחרות נגדן, היינו קרובים. אני לא רואה קבוצה אחת טובה מהאחרות. אנחנו יכולים לנצח".

קאדיס מגיעה למשחק כשאין לה מה להפסיד מצד אחד אך היא במשבר ענק לאחר ארבעה הפסדים רצופים בהם ספגה 15 שערי חובה וניצחון בודד בעשרת המשחקים האחרונים. הקבוצה של אלברו סרברה הצליחה כבר לנצח את ברצלונה כזכור, גם את ריאל מדריד. החלוץ אלברו נגרדו, שגדל בריאל, יוליך את החוד. עד היום הבקיע שישה שערי ליגה ובישל עוד שלושה, יותר מכל אחד אחר.

שחקני קאדיס חוגגים, אכזבה בברצלונה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי