ריאל מצאה "מנהיג חדש", זידאן: "לא נסכן את בנזמה"

זינדין זידאן | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

האיש למשימות מיוחדות: קאסמירו כבש בנגיחה בפעם הרביעית בליגה. הקשר שזכה לשבחים אדירים אמר: "אפשר לזכות באליפות". פסימיות לגבי האפשרות שהחלוץ ישחק בצ'מפיונס. "הליגה רותחת" נכתב ב"אס" לאחר שהפער צומק

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

עד לא מזמן חלום האליפות שלה היה נראה תלוש מהמציאות אך ריאל מדריד שוב בתמונה. הקבוצה של זינדין זידאן גברה אתמול (שבת) 0:1 על ויאדוליד של שון וייסמן בזכות לא מעט מזל והשיגה ניצחון רביעי ברציפות על אף מכת הפציעות הקשה. לאור ההפסד של אתלטיקו מדריד, הפער מהפסגה צומק לשלוש נקודות בלבד אם כי לקולצ'ונרוס יש משחק חסר. זה לא סוד שריאל מתקשה לכבוש העונה ובמחצית הראשונה היא לא בעטה למסגרת אפילו, אך לפחות ההגנה עובדת. לראשונה העונה ריאל שמרה על שער נקי בשלושה משחקי ליגה רצופים. מי שכבש את שער הניצחון היקר של ריאל היה לא אחר מאשר קאסמירו.

שלושה ימים לפני המשחק הראשון נגד אטאלנטה בשמינית גמר ליגת האלופות, ובריאל דואגים ממצבו של קארים בנזמה הפצוע. החלטה לגבי שיתופו צפויה להתקבל ב-24 השעות הקרובות אם כי בספרד פסימיים. אתמול (שבת) פתח בהרכב מריאנו דיאס שלא הרשים בעוד הוגו דורו החלוץ הצעיר ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת (שולב כמחליף). זידאן הבהיר: "אנחנו לא הולכים לסגן אותו כי העונה ארוכה. אם הוא יהיה בסדר אז הוא יהיה איתנו ואם לא – אז לא. זה עדיין לא גמר ליגת האלופות או המשחק האחרון בליגה".

זידאן היה מרוצה: "דברים רבים קורים לנו וזה לא קל להתמודד עם זה. עלינו להילחם כדי לנצח. לצד כל ההיעדרויות הרבות, יש לנו 11 שחקנים ועם טיבו קורטואה זה ממש מרגיש כמו 12. שחקני הבית עבדו קשה ושיחקו טוב כששולבו. ויאדוליד צריכה את הנקודות ואין משחקים קלים בליגה הזו. נצטרך לשחק עד הסוף. אנחנו לא מסתכלים על יריבות אחרות. חשוב שלא ספגנו". המאמן החמיא לקאסמירו: "אני שמח על השער שלו, אנחנו יודעים עד כמה הוא שחקן חשוב ומה הוא מסוגל לתת. הוא מסוגל גם להבקיע. אני שמח עבור כולם".

קאסמירו חוגג | Octavio Passos/Getty Images

כמה זמן ריאל תוכל להסתדר עם מכת הפציעות הזו: "אנחנו לא יכולים לעשות כלום, זה המצב. אנחנו לא מרוצים ממה שקורה, אני מקווה שנוכל לשחזר את השחקנים בקרוב אם כי זה לא יקרה השבוע. אנחנו בדינמיקה טובה. ננסה להמשיך גם ברביעי את מה שאנחנו עושים".

ובחזרה לקאסמירו – אין ספק שהוא מהווה את הנשק הקטלני של ריאל. הקשר כבש כבר חמישה שערי ליגה וארבעה מהם בנגיחה – הרקורד הטוב ביותר עבור קשר בחמש הליגות הבכירות באירופה. בנוסף, ארבע פעמים הוא כבש את השער הראשון עבור הבלאנקוס בליגה ורק יוסף אן נסירי מסביליה עשה זאת יותר פעמים. "ארלינג הולאנד (בקשה לצרף אותו) ועוד ארבעה כמו קאסמירו", נכתב ב"מארקה". בכלי התקשורת המזוהה עם ריאל מדריד הגדירו אותו כמנהיג החדש בהיעדרו של סרחיו ראמוס. "הוא עשה מה שראמוס ובנזמה עושים", נכתב.

קאסמירו היה צנוע כהרגלו: "הקרדיט מגיע לכל הקבוצה. כולנו היינו מוכנים, זו הייתה עבודה נהדרת. כל השחקנים חשובים. גם קורטואה היה גדול למשל, בזכות ההצלות שלו, הוא שוער נהדר, זה לא רק אני. אי אפשר לדבר על שחקן בודד. אנחנו מרוצים מרצף הניצחונות, הפסדנו יותר מדי השנה. אני מקווה שהשחקנים יחזרו בקרוב כי מדובר בשחקנים חשובים שחסרים לנו מאוד. השער שלי? אני חושב שהיו לי שתי החמצות קודם, חשוב להיות במקום הנכון ולדעת לכבוש. מחמאות לטוני (קרוס) שהרים מצוין".

שחקני ריאל מדריד | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

על מאבק האליפות: "אנחנו מאמינים בליגה הזו (מתכוון לומר שאפשר לזכות באליפות), בהחלט. אנחנו יודעים שכל המשחקים חשובים. נותרו 42 נקודות, יש עוד הרבה מה לתקן. אנחנו יודעים שיהיה קשה אבל אנחנו מאמינים". עד לדרבי בעוד שני מחזורים (בשבעה במרץ), ריאל עוד תפגוש במשחק בית את ריאל סוסיאדד.

"ריאל מדריד מוכיחה שהיא כאן והליגה עוד ארוכה, רק שלוש נקודות מהמוליכה", נכתב בשער "מארקה". גם השוער קורטואה זכה לשבחים. "ריאל ידעה להגיב למעידה הלא צפויה של אתלטיקו. לא מבריקה אבל חזקה". "הליגה רותחת", נכתב בשער "אס" שם ציינו כי הבלגי הציל את הקבוצה עם הצלות מבריקות. "נגיחה ששווה מאבק אליפות", נכתב בסיקור כאשר הברזילאי של ריאל זכה לציון הגבוה שלושה כוכבים כמו גם קורטואה ומודריץ'.

כותרות העיתונים בספרד | צילום מסך: "מארקה" ו"אס"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי