מסי עקף את לבנדובסקי והולאנד, לנגלה סופג אש בתקשורת

קלמון לנגלה | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

אחרי ה-1:1 המאכזב של ברצלונה נגד קאדיס, בספרד נכתב על הבלם: "עוד פנדל שטותי, כמו נגד ריאל ויובנטוס". הקפטן הפך לשיאן ההופעות של בארסה בליגה והגיע ל-11 שערי ליגה ב-2021 ועבר את הנורבגי (10) והפולני (9)

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שבוע לא פשוט עבור על ברצלונה. אחרי שהפסידה 4:1 לפריז סן ז'רמן ביום שלישי האחרון במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, הקבוצה של רונאלד קומאן שוב אכזבה והיא סופגת ביקורות בכל מקום. אמש (ראשון) רשמו הקטלונים 1:1 מאכזב בבית נגד קאדיס הקטנה, במשחק בו בארסה הייתה עדיפה בכל פרמטר, אך בעטה בדלי ואיבדה שתי נקודות יקרות. הקשר סרחיו בוסקטס היה מעדיף לרשום ציון דרך כה מרגש במשחק מוצלח יותר – הקשר הספרדי הגיע ל-400 הופעות ליגה במדי הקבוצה.

בתקשורת הספרדית, ובדגש על כלי התקשורת בברצלונה עצמה, הכותרות דיברו על כך שהמעידה הייתה "בלתי נסלחת". ב"מונדו דפורטיבו" הוסיפו: "הקבוצה פשוט זרקה לפח הזדמנות לצמק את הפער מהפסגה אחרי ההפסד של אתלטיקו מדריד".

בעיתון "ספורט" סימנו בעיקר את הבלם קלמון לנגלה בתור האשם העיקרי. הצרפתי גרם לפנדל בדקה ה-89, אשר החזיר את קאדיס בגדול למשחק אחרי שכלל לא הצליחה לסכן את שער המארחת. "עוד פנדל שטותי של לנגלה גרם לאיבוד נקודות יקרות. אי אפשר לשכוח שהוא עשה את זה העונה גם נגד ריאל מדריד ויובנטוס".

רגע ההכשלה של לנגלה. "עשה את זה העונה נגד ריאל מדריד ויובנטוס" | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

"הבעיה שלנו נותרה זהה", אמר המאמן קומאן בעצמו אחר המשחק. "אנחנו לא מצליחים להרוג את המשחקים. השחקנים מגיעים לשתיים-שלוש הזדמנויות, אבל מפספסים. אני צריך לשבת ולנתח את המהלך שהוביל לפנדל. זה היה גבולי, אבל אפשר לשרוק לפנדל על מה שהיה. אף פעם אאשים שחקן באופן יחידני. לא עמדנו במשימה ההתקפית שלנו ולא כבשנו את השער השני".

לגבי מאבק האליפות הוסיף המאמן ההולנדי: "אני מאוד מאוכזב. אפילו יותר מאשר ביום שלישי נגד פריז. הייתה לנו הזדמנות לצמצם את הפער מאתלטיקו. לא נתקלנו בהרבה בעיות במהלך המשחק. קבוצה באיכות שלנו חייבת לנצח את זה" סיכם קומאן.

מי שכבש אתמול לזכות ברצלונה היה ליאו מסי, שדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-32 ובכך השתווה למלך השערים של הליגה, חברו לואיס סוארס, עם 16 שערים. הארגנטינאי גם עקף את רוברט לבנדובסקי וארלינג הולאנד כשהפך לכובש הבכיר ב-2021 במסגרת חמש הליגות הבכירות באירופה. ל"פרעוש" יש 11 שערים, בעוד שלנורבגי יש 10 שערים ולפולני יש תשעה.

מסי. שוב מלך השערים של הליגה הספרדית | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

בנוסף, מסי רשם ציון דרך ענק כשהפך לשיאן ההופעות של ברצלונה בליגה עם 506 משחקעם ובכך עקף את צ'אבי. לא רחוק היום בו יהפוך לשיאן ההופעות של המועדון בכל המפעלים. הקפטן אגב, כבש לראשונה בקריירה נגד קאדיס, ולמעשה הפך אותה ליריבה ה-38 נגדה כבש בליגה הספרדית. מסי כבש במשחק ליגה שישי ברציפות, הרצף הכי טוב שלו מאז פברואר 2019.

הבלם ג'רארד פיקה שפתח בהרכב משחק שני ברציפות, אמר: "זה כואב מאוד כי ההפסד של אתלטיקו נתן לנו הזדמנות אבל לא ניצלנו אותה. קאדיס עמדה מאחור ולמרות זאת יצרנו הרבה מצבים. בכל משחק שאתה לא מנצח, הסיכוי לזכות באליפות קטן אבל זה עדיין לא נגמר ואנחנו חייבים להילחם, זה תלוי במשחקים הבאים. אם ניכנס לדינמיקה טובה – זה יכול לקרות. ביום רביעי יש לנו מבחן נוסף נגד אלצ'ה. מצב הרוח? אם נהיה מציאותיים, הכל מסובך, במיוחד ליגת האלופות". על מצבו הרפואי: "הברך? אני קצת עייף אבל שמח מאוד לחזור כל כך מהר. ההחלמה עברה טוב. מקווה לעזור לקבוצה עד לסיום העונה".

ג'רארד פיקה | Pressinphoto / Icon Sport

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי