מחפשת יורש לסוארס: ברצלונה רוצה כוכב צעיר, דורטמונד תטרפד?

אלכסנדר איסאק | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

הקטלונים מעוניינים לצרף בקיץ את אלכסנדר איסאק בן ה-21, שזורח במדי ריאל סוסיאדד. הבעיה: האקסית מגרמניה יכולה להחזיר אותו תמורת 30 מיליון יורו, דבר שככל הנראה יקרה אם ארלינג הולאנד יעזוב בסיום העונה

(גודל טקסט)

לאף אחד אין ספק שברצלונה עשתה טעות עם שחרורו של לואיס סוארס בקיץ האחרון. הקטלונים לא הביאו אף מחליף לעמדה של האורוגוואי, ועדיין מחפשים לו יורש. באתרים בספרד נכתב בימים האחרונים כי במועדון מבינים שבעקבות המצב הכלכלי הרעוע הם כלל לא יכולים להתחרות על שחקנים כמו קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד, ואפילו לא חושבים בכיוון שלהם.

אך אולי יש שחקן אחר שיוכל להגיע ולשנות את החוד של בארסה – אלכסנדר איסאק. על פי דיווח ב-ESPN, הקבוצה סימנה את כוכב ריאל סוסיאדד לקראת הקיץ ומעוניינת לצרפו. החלוץ השבדי בן ה-21 נראה מצוין העונה ורק ביום ראשון האחרון כבש צמד מרשים ב-0:4 של קבוצתו על אלאבס. כרגע, איסאק עומד העונה על 12 שערי ליגה ב-20 הופעות.

כידוע, ברשימות נמצא גם ממפיס דפאיי, שמסיים את חוזהו בליון ולא מעט קבוצות רודפות אחריו. אבל אם חוזרים לאיסאק, שהוגדר בתקשורת הספרדית כמי שיש לו סיכויים טובים להגיע לקאמפ נואו ולהסתגל בקלות יחסית מכיוון שהוא מכיר את הליגה, יש גם בעיה לא קטנה שצצה בצירופו האפשרי.

ממפיס דפאי | Vincent Michel/Icon Sport via Getty Images

החלוץ השבדי, הגיע ב-2017 לדורטמונד ככישרון צעיר ומבטיח, אך לא הצליח לפרוץ בקבוצה הגרמנית, שמכרה אותו בתחילת העונה הקודמת בסכום זעום של 6.5 מיליון יורו לסוסיאדד. כחלק מהעסקה, דורטמונד דאגה לעצמה לסעיף לפיו היא יכולה להשיב את איסאק אליה תמורת 30 מיליון יורו.

המועדון הבאסקי ידרוש מבארסה סכום גבוה יותר מ-30 מיליון יורו לרכישת איסאק, והצהובים-שחורים עשויים לטרפד את המהלך של הקטלונים אם ירצו להשיב את החלוץ, דבר שיהפוך רלוונטי מאוד במידה שהולאנד יעזוב בסיום העונה. כידוע, הנורבגי מבוקש בלא מעט מועדוני פאר, ובכללם יריבת ברצלונה – ריאל מדריד. דורטמונד צפויה לממש את סעיף החזרת איסאק אם הולאנד יעזוב, ונראה שאנחנו הולכים לקיץ חם בגזרת ההעברות.

ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי