קומאן: "אנחנו יכולים לזכות באליפות. שני המשחקים הקרובים יכריעו"

רונאלד קומאן | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

אחרי התיקו המאכזב מול קאדיס, ברצלונה תארח את אלצ'ה ותקווה להוריד את הפער מאתלטיקו לחמש נקודות. המאמן לא מוותר: "כל עוד אנחנו מאמינים, צריך ללכת על כל התארים". וגם: אמבפה או הולאנד?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי התבוסה מול פריז סן ז'רמן והתיקו המביך מול קאדיס, ברצלונה הלחוצה תארח מחר (רביעי ב-20:00) את אלצ'ה למשחק השלמה מהמחזור הראשון ותקווה להשיג שלוש נקודות שיורידו את הפער מאתלטיקו המדריד המוליכה לחמש נקודות. בארסה תחסר את לא רונלד אראוחו הפצוע. "הוא משתפר, אבל לא יעמוד לרשותנו. נראה מה מצבו בשבוע הבא", אישר המאמן רונאלד קומאן במסיבת העיתונאים.

קומאן התייחס לאלצ'ה, שתגיע לקאמפ נואו אחרי ניצחון חשוב על אייבר במחזור האחרון: "אלצ'ה נלחמת על חייה בליגה והיא תבוא עם ביטחון בעקבות המשחק האחרון. המשחק תלוי כך שלא נעשה טעויות ברגעי מפתח".

על הטעויות בחלק ההגנתי במשחקים האחרונים: "טעויות אישיות עלו לנו במשחקים, אבל אסור לנו להאשים שחקן כזה או אחר, כי היו לנו מצבים רבים לגמור את הסיפור בהתקפה ולא עשינו את זה, לא היינו מספיק יעיליים. קבוצה כמו ברצלונה צריכה להיות יעילה יותר".

על השיחה שערך עם לנגלה: "שוחחנו הבוקר. לנגלה הוא מקצוען שלקח את הטעות שלו באופן אישי. כמו שאמרתי, אי אפשר להאשים שחקן אחד. אם היינו מובילים 0:2, הטעות הזו לא הייתה כל כך קריטית. ההחלטה אם הוא ישחק מחר תלויה במצבו הפיזי והמנטלי".

ההולנדי נשאל את מי הוא היה מעדיף לראות בברצלונה, ארלינג הולאנד או קיליאן אמבפה: "זה לא הזמן לדבר על זה. יש לנו משחקים חשובים ואת השאלה הזו צריך להפנות לנשיא החדש של המועדון. אנחנו צריכים להתרכז במשימות הקרובות שלנו בכל המפעלים".

קומאן עדיין אופטימי: "אנחנו עדיין יכולים להיאבק על זכייה באליפות. שני המשחקים הקרובים חשובים מאוד. כל קבוצות הצמרת הראו שהן יכולות לאבד נקודות. הרגשתי נורא ואיום אחרי המשחק האחרון, אני אחראי למצב ומנסה למצוא פתרונות. שום קבוצות לא תנצח את כל המשחקים. כל עוד אנחנו מאמינים, צריך ללכת על כל התארים וזה מה שאמרתי לשחקנים".

רונאלד קומאן | Irina R. Hipolito / Europa Press Sports via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי