צמד ענק למסי, ברצלונה חגגה עם 0:3 על אלצ'ה

ליאו מסי חוגג | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

הפרעוש חגג עם שני ביצועים גדולים והתבסס בפסגת מלכי השערים כאשר הגיע ל-18 כיבושים - שניים יותר מלואיס סוארס. ג'ורדי אלבה הוסיף והקטלונים חזרו לנצח. הפער מאתלטיקו מדריד שבמקום הראשון - חמש נקודות

קבוצות: ברצלונה אלצ'ה
(גודל טקסט)

ברצלונה עברה ימים לא כל כך נעימים לאחרונה, אשר התחילו עם תבוסה 4:1 לפריז סן ז'רמן בקאמפ נואו בשבוע שעבר והמשיכו עם 1:1 סופר מאכזב מול קאדיס רק ביום ראשון האחרון. התיקו האחרון בליגה עצר את הקטלונים אחרי שבעה ניצחונות ליגה רצופים, אך הערב (רביעי) הקבוצה חזרה לנצח עם 0:3 על אלצ'ה בניצוחו של האחד והיחיד – ליאו מסי.

כעת, בארסה חזרה למקום השלישי בטבלה, כאשר במאזנה 50 נקודות בתום 24 מחזורים. לריאל מדריד השנייה 52 נקודות, בעוד לאתלטיקו מדריד שבפסגה 55 נקודות ומשחק חסר משתי הקבוצות שרודפות אחריה.

ברצלונה אמנם שלטה לחלוטין במחצית הראשונה, אך היכולת הייתה לא מספיק טובה, ולהפסקה היא ירדה ב-0:0 מול אלצ'ה מהמקום ה-19. במחצית השנייה מסי נכנס לעניינים, וכבר בדקה ה-48 כבש שער נהדר והעלה את הקטלונים ל-0:1.

ליאו מסי חוגג | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

הפרעוש התחיל דריבל קדימה במרחק של 40 מטר משער אלצ'ה. הוא התקדם כשהוא חולף בין שלושה שחקנים, מסר למרטין בריית'וויט שהחזיר לו דאבל פס במסירה יפה עם העקב, מסי השתלט בתוך הרחבה והמשיך מצוין לרשת.

בדקה ה-69 הוא השלים צמד וקבע 0:2. גם הפעם נרשם בישול נאה במיוחד, הפעם של פרנקי דה יונג, שביצע מהלך אישי גדול, חדר לרחבה ושלח מסירה למסי. הפנומן בן ה-33 עצר את הכדור 14 מטרים מהשער וסיים כמו שרק הוא יודע. כולם ציפו לבעיטה, אבל בקור רוח פשוט מופלא הוא הסתנן בין ארבעה שחקנים ברחבה, התקרב אל עבר השער כשאף אחד לא הצליח לעצור אותו ומקרוב סיים וכבש שער יפהפה.

בכך, מסי הגיע ל-18 שערים העונה בליגה והתבסס במקום הראשון בטבלת מלכי השערים של הליגה הספרדית, כאשר חברו הקרוב לואיס סוארס במקום השני עם 16 כיבושים. מסי גם החל את המהלך שהוביל לשער השלישי, כשבדקה ה-73 שלח כדור מצד ימין לעבר בריית'וויט, ששהה בצד השמאלי של הרחבה. החלוץ המשיך בנגיחה למרכז, שם המתין לא אחר מאשר המגן השמאלי ג'ורדי אלבה, אשר המשיך בנגיעה אחת מקרוב לרשת וקבע את תוצאת המשחק.

שחקני ברצלונה חוגגים | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי