"סוחב את העגלה": מסי שוב בכותרות אחרי ה-0:3 על אלצ'ה

ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

כוכב ברצלונה כבש צמד שהחזיר את קבוצתו למסלול הניצחונות ובתקשורת הבהירו: "הוויכוח לא צריך להיות עליו, אלא על הסובבים אותו". קומאן ביקר את פיאניץ'. וגם: הרגע המרגש בין הפרעוש לשוער היריבה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בליגת האלופות ובגביע המלך ברצלונה כבר הסתבכה קשות (רביעי), אז הסיכוי הסביר היחיד שנותר לבלאוגרנה להימנע מעונה שנייה ברציפות ללא תואר עובר דרך הליגה הספרדית ואתמול הקבוצה של רונאלד קומאן שבה לליגה עם ניצחון 0:3 על אלצ'ה, בזכות צמד של ליאו מסי ושער נוסף של ג'ורדי אלבה. בארסה התאוששה מהמעידה נגד קאדיס בתחילת השבוע וצימקה את הפער מאתלטיקו מדריד לחמש נקודות, אם כי למוליכה עדיין חסר משחק.

"יש ליגה", הכריזה הכותרת ב'מונדו דפורטיבו' וב'ספורט' הבהירו ש"מסי סוחב את העגלה", זאת לאחר שהפרעוש עקף לואיס סוארס בטבלת מלך השערים עם 18 כיבושים העונה בליגה, כאשר בנוסף הוא גם הבקיע יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות באירופה בשנת 2021 – 13 שערים בסך הכל, אחד יותר מרוברט לבנדובסקי ושניים יותר מארלינג הולאנד.

"בעיצומה של עונה עצובה, בבארסה לא יציבה שנמצאת בבנייה מחדש, מסי הוא היחיד שמחזיק את הקבוצה כולה בעיצומו של המשבר הארגוני, הכלכלי והספורטיבי. הוא כבר לא בן 25, אבל המספרים שלו עדיין אדירים ובכל זאת, אחרי כל הפסד משמעותי תוהים האם הוא הבעיה. מביך לומר זאת בשלב הזה: הוויכוח לא צריך להיות על מסי, אלא על הסובבים אותו", נכתב בספרד.

מי שזכה לרגע מרגש עם הארגנטינאי היה שוער אלצ'ה אדגר באדיה. האחרון ניגש למסי בסיום המשחק בבקשה להחליף עמו חולצות, אך הופתע בגדול כאשר קפטן ברצלונה השיב כי הוא התכוון בעצמו לבקש את האפודה של באדיה. השוער ההמום פשוט מיד את מדי המשחק שלו בחיוך רחב ונפרד ממסי בחיבוק.

"היינו זקוקים לניצחון אחרי מה שקרה במשחק הקודם", אמר קומאן בסיום, "עשינו מחצית שנייה מעולה. עצם העובדה שכבשנו שתי דקות אחרי ההפסקה נתנה לנו ביטחון. לא הייתי מרוצה מהקצב שלנו במחצית הראשונה, הנעת הכדור שלנו הייתה מעט איטית. בהמשך השתפרנו ולכן כבשנו שלושה שערים".

לעומת המחמאות שנשפכו על מסי, מי שספג ביקורת ישירה מקומאן הוא מיראלם פיאניץ'. הקשר פתח בהרכב ולא הרשים עד שהוחלף בתום מחצית אחת במצב של 0:0, כאשר הכניסה של עוסמאן דמבלה במקומו עזרה להתקפת ברצלונה להיכנס לעניינים. בספרד נכתב כי קומאן "התעייף" מהבוסני והמאמן עצמו שלח מסר לפיאניץ': "הוא חייב לשפר את הקצב עם הכדור ולהיות מודע יותר למיקום שלו על המגרש".

לבלאוגרנה מצפים כעת שני מפגשים רצופים עם סביליה, הראשון בליגה בשבת והשני בגומלין שמינית גמר גביע המלך ברביעי הבא, שבו מסי וחבריו ינסו למחוק פיגור 0:2 בקאמפ נואו כדי לשמור על סיכוי לזכייה בתואר במפעל השני בחשיבותו בספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי