בספרד מעריכים: סרחיו ראמוס יאריך את חוזהו בריאל מדריד

סרחיו ראמוס | Denis Doyle/Getty Images

בחודש שעבר השארת הבלם נראתה בלתי אפשרית, אלא שלפי "מארקה" הקפטן שוחח לאחרונה עם הנשיא פלורנטינו פרס וישנה אופטימיות שבסופו של דבר הוא יחתום לשנתיים נוספות וישלים 18 שנה לפחות במדים הלבנים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לפני כמעט 16 שנה, סרחיו ראמוס עבר מסביליה לריאל מדריד. אחרי עונה אחת בלבד בקבוצת הבוגרים האנדלוסית, בריאל החליטו שהוא יהיה הבלם הגדול הבא של הכדורגל הספרדי וסימנו אותו כיורשו של הסמל הגדול באותם ימים, פרננדו היירו. כעבור 16 שנה, אין בכלל ספק שהיה זה בינגו של הבלאנקוס.

לאחר מספר הארכות חוזה, בתחילת ינואר פורסם שסרחיו ראמוס סירב להצעה האחרונה של ריאל מדריד והדיווחים על עזיבתו הצפויה בקיץ רק הלכו והתרבו. סרחיו ראמוס יחגוג בחודש הבא את יום הולדתן ה-35, אולם סירב לחתום על חוזה מקוצץ לעונה אחת עם אופציה ודרש חוזה לשנתיים. בריאל סירבו והצדדים ניתקו קשר. היום (שישי) פורסם כי דווקא כשהוא פצוע ולקראת שובו לסגל לאחר היעדרות של חודש, נערכה פגישה חיובית עם פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד, וכעת הקערה התהפכה על פיה ונראה שסרחיו ראמוס יחתום על חוזה חדש.

לפי הידיעה ב"מארקה", נערכה שיחה קצרה בין ראמוס לפרס, אלא שממנה יצאו הצדדים מאוד אופטימיים ובעיתון כתבו על כך: "בינואר הארכת חוזה של סרחיו ראמוס נראתה בלתי אפשרית, אבל סרחיו ראמוס מאוד מחובר לריאל ולמדריד ויש בין הצדדים כבוד רב. בקרוב הצדדים ייפגשו פעם נוספת".

לאחר הפרסום, העיתונאי חורחה קלאברס פרסם כי ראמוס צפוי לחתום לשנתיים נוספות, כפי שדרש מלכתחילה, אולם יסכים לקצץ כ-10 אחוז משכרו – כך שישתכר כ-12 מיליון יורו לעונה עד יוני 2023.

סרחיו ראמוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי