חלוקת נקודות בין לבאנטה לבילבאו, ראן הפסידה בביתה גם לניס

מיקל בלנסיאגה מתקל את חוסה לואיס מוראלס | Eric Alonso/Getty Images

בליגה הספרדית המדורגות 8 ו-10 נפרדו ב-1:1 בעקבות שני פנדלים מדויקים של רוג'ר מרטי וראול גרסיה, בליגה הצרפתית קבוצת התחתית השיגה 1:2 יקר וסיבכה את המארחת שמתרחקת מאירופה

(גודל טקסט)

מחזור משחקים חדש יצא לדרך גם בספרד ובצרפת ושם כל הנאבקות על הכרטיסים לאירופה ספגו מכה לא נעימה. בספרד, לבאנטה ואתלטיק בילבאו נפרדו ב-1:1 שמשרשת את כל הקבוצות שמתמודדות איתן על המקומות 5 ו-6 ואילו בצרפת נכנעה ראן בביתה 2:1 לניס.

לבאנטה – אתלטיק בילבאו 1:1

ערב המחזור ה-25 ב"לה ליגה", המארחת הייתה במקום השמיני עם 31 נקודות במאזנה ואילו אתלטיק בילבאו הייתה מדורגת במקום ה-10 עם 29 נקודות. מדובר בפער שניתן לסגור עד סוף העונה מוויאריאל השישית שלזכותה 37 נקודות ואפילו מריאל סוסיאדד החמישית שבמאזנה 41 נקודות, אבל הערב הן נפרדו בחלוקת נקודות שהותירה את שתיהן יותר קרובות לקו האדום (21 נקודות) מאשר לכרטיס לאירופה.

רוג'ר מרטי כבש ראשון לזכות לבאנטה כשדייק מ-11 מטר בדקה ה-33, אלא שגם לזכות האורחים מבילבאו נפסק כדור עונשין מ-11 מטר ואותו ניצל ראול גרסיה בדקה ה-56 כדי לקבוע 1:1, תוצאה שנשארה עד לסיום.

ראול גרסיה ושחקני אתלטיק בילבאו | Eric Alonso/Getty Images

ראן – ניס 2:1

בצרפת יצא לדרך המחזור ה-27 ועבור המארחת זו הייתה הזדמנות ענקית לקפוץ עד למקום החמישי לפחות עד סיום המחזור, אלא שהמשבר הגדול של הקבוצה נמשך והיא רשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון והפסד שלישי ברצף. עבור ניס, מנגד, זה ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים ובזכותו היא זינקה למקום ה-12 בטבלה עם 32 נקודות במאזנה, פתחה פער של 9 נקודות מנאנט שבמקום ה-18 המוביל למשחקי המבחן.

ניס כמובן שיחקה לפני כל יריבותיה בתחתית, אבל בזכות הניצחון קפצה מהמקום ה-16 ועשתה זאת בזכות שערים של אמין גוירי בפנדל בדקה ה-19 ושל פלאביוס דניליוץ בדקה ה-58, כשבין לבין איזן מרטין טרייה ל-1:1 בדקה ה-38.

שחקני ניס חוגגים | DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי