בנזמה ייעדר נגד סוסיאדד אך הסגל של זידאן מתמלא: "המאבק פתוח"

זינדין זידאן, קארים בנזמה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

ריאל מקווה לרשום ניצחון שישי ברציפות רגע לפני הדרבי על אף שהחלוץ עדיין לא כשיר. מנגד, ואלוורדה, מרסלו ורודריגו יחזרו. המאמן: "המועדון תמיד ידע להסתדר ברגעים קשים" והתייחס גם לאיסקו. איסק יהווה איום

(גודל טקסט)

ריאל מדריד הצליחה להתגבר על מכת הפציעות שפקדה אותה ורשמה ארבעה ניצחונות ליגה רצופים וחמישה בכל המסגרות. מחר (שני) האלופה תארח את ריאל סוסיאדד מהצמרת בתקווה להמשיך את המומנטום שבוע לפני הדרבי הגדול נגד אתלטיקו מדריד. כרגע ריאל רחוקה שלוש נקודות מהמוליכה לה משחק חסר. אגב, בדיוק מחר תמלא שנה למשחק האחרון בסנטיאגו ברנבאו, אז גברה ריאל 0:2 על ברצלונה בקלאסיקו. ב-20 משחקי הבית שלה באצטדיון די סטפנו היא ניצחה ב-16 ורשמה עוד ארבעה הפסדים.

הסגל של זינדין זידאן מלא הרבה יותר בהשוואה למשחקים האחרונים כשלא פחות מארבעה פצועים חזרו: רודריגו (נעדר כחודשיים), פדה ואלוורדה (נפצע במשחק ההדחה מהגביע), מרסלו ואלברו אודריוסולה התאמנו כרגיל כבר מיום שישי ונכללים בסגל של ריאל. "נראה מה יהיה מחר אבל מי שהתאמן כשיר לשחק וזמין. אני שמח שהשחקנים מתאוששים, זה חשוב לי מאוד כמאמן וכמובן שגם לקבוצה", אמר זידאן.

מנגד, קארים בנזמה, הסקורר הבולט של הבלאנקוס (17 שערים העונה), ימשיך להיעדר משחק שלישי ברציפות כמו גם הקפטן סרחיו ראמוס. גם אדן הזאר, דני קרבחאל ואדר מיליטאו עדיין בחוץ. טוני קרוס יהפוך לשחקן הגרמני עם הכי הרבה הופעות במועדון – 309 משחקים בסך הכל, כשיחלוף על פני אולי שטיליקה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1034859

על המשחק מחר וההתמודדות עם הקשיים: "המועדון תמיד ידע להסתדר ברגעים הקשים. בעונה יש רגעים כאלה. נותרו לנו עוד הרבה משחקים ונרצה להמשיך במה שאנחנו עושים – לשחק טוב ולנצח. אני לא חושב שהיינו כל כך גרועים לפני המשחק נגד הואסקה (המשחק בו התרגז על העיתונאים), וגם עכשיו אנחנו לא הכי טובים. אבל חזר לנו הביטחון ואפשר לראות את זה על המגרש.

סגל קצר או יותר מדי פציעות: "אין לנו איך למנוע את הפציעות. אני חיובי, השחקנים מחלימים לאט לאט ברגע חשוב. אני רוצה שהם יהיו בריאים פיזית. מבחינתי הכי חשוב זו המחויבות של כולם. הם רוצים להילחם והם תמיד רוצים יותר וזה טוב. אני לא יכול לתת תאריך חזרה לגבי יתר הפצועים. סוסיאדד עושה עונה נהדרת ועלינו להוכיח את עצמנו שוב".

על מאבק האליפות: "הליגה היא כרגע מירוץ של שלוש קבוצות. מחר יגידו שיש רק שתיים ומחרתיים יהיו ארבע. לכל אחד יש את דעתו. הליגה פתוחה מאוד, למוליכה יש יתרון אך יש עוד 42 נקודות בקופה ואנחנו רוצים לקחת כמה שיותר. אנחנו עושים את שלנו יום אחרי יום ולא מסתכלים על האחרות. אנחנו לא מסתכלים לא אחורה וגם לא קדימה מדי. אני רואה את המחויבות של השחקנים בכל יום".

איסקו | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images

עדיין לא ברור האם הצרפתי ימשיך עם איסקו כחלוץ '9' מזויף כפי שהיה ב-0:1 על אטאלנטה בליגת האלופות או שיפתח עם מריאנו דיאס. המאמן התייחס לקשר: "אנחנו מכירים את איסקו והיכולת שלו, הוא היה טוב נגד אטאלנטה ויהיה חשוב כמו האחרים. אני מנהל את הדקות שלו וזה לא קל כשיש לך שחקנים טובים, אני מאמין בו. למה הוא שיחק פחות? הוא לא אשם, אני זה שצריך לבחור. הוא יכול לשחק בעמדה אחת או שתיים ולא ב-40 עמדות. הוא עובד טוב וכל אחד צריך להיות סבלני ולחכות להזדמנות שלו".

היריבה ריאל סוסיאדד, שניצחה את ריאל מדריד בחוץ ממש לא מזמן – 0:2 בעונת 2018/19, מגיעה למשחק בכושר טוב בליגה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. מנגד, הבאסקים הובסו 4:0 נגד מנצ'סטר יונייטד בטורינו (לא יכלו לארח בסאן סבסטיאן) ולא נותר להם סיכוי בגומלין באולד טראפורד. דויד סילבה שקיבל מנוחה מהנסיעה לאנגליה ומיעט לשחק השנה בשל פציעות ישוב ל-11. אסייר ייראמנדי שוב ייעדר בשל פגיעה.

החלוץ השבדי אלכסנדר איסק יהווה את האיום הגדול ביותר על הבלאנקוס. אשתקד הוא כבש צמד במשחק הגביע בין הקבוצות, תוך שתי דקות, כשסוסיאדד ניצחה 3:4 את ריאל. איסק כבש בכל ששת משחקי הליגה האחרונים לא פחות מתשעה שערים במצטבר כשבמחזור האחרון הרשית שלושער נגד אלאבס (0:4 לסוסיאדד).

אלכסנדר איסק, דויד סילבה ושחקני ריאל סוסיאדד | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי