האס של סימאונה: פליקס חזר לכבוש, אתלטיקו גברה על ויאריאל

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים | Alex Caparros/Getty Images

הקולצ'ונרוס שבו לנצח עם 0:2 חלק על הצוללת הצהובה. הפורטוגלי כבש לראשונה מאז שחזר מהפציעה. הפער מבארסה צמח ל-5. קודם לכן, וייסמן היה מעורב בשער היתרון של ויאדוליד, אך סלטה כבשה בתוספת הזמן וחילצה 1:1

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במשחק המוקדם של הערב, ויאדוליד של שון וייסמן ספגה שער אכזרי וסיימה רק ב-1:1 נגד סלטה ויגו. במשחק המרכזי, אתלטיקו מדריד רשמה 0:2 חשוב אצל ויאריאל. בנוסף, בטיס ניצחה 0:1 את וגראנדה השיגה 1:2 על אלצ'ה.

ויאריאל – אתלטיקו מדריד 2:0

לאחר שני משחקים בהם היא איבדה נקודות בליגה נגד חטאפה, בתוספת הפסד כואב לצ'לסי בליגת האלופות, אתלטיקו מדריד הגיעה הערב לאצטדיון הקרמיקה בידיעה שהיא חייבת שלוש נקודות כדי לברוח שוב בצמרת. מולה התייצבה ויאריאל, אשר רק ביום חמישי האחרון רשמה הישג נהדר כאשר הדיחה את זלצבורג מהליגה האירופית ועלתה לשמינית הגמר.

לואיס סוארס ואנחל קוראה פתחו בחוד של דייגו סימאונה, אך שער היתרון הגיע דווקא מכוונו של סטפן סאביץ', אשר נגח לעבר השער וגרם לכך שהשוער סרחיו אסנחו הדף את הכדור ישירות לגוף של אלפונסו פדראסה והמגן כבש לצערו שער עצמי. בפתיחת החצי השני סימאונה הכניס לכר הדשא את ז'ואאו פליקס והפורטוגלי השיב לו עם שער חשוב בדקה ה-69 וכבש לראשונה מאז שחזר מהפציעה.

שחקני אתלטיקו חוגגים עם פליקס. ניצחון חשוב אצל ויאריאל | Alex Caparros/Getty Images

סלטה ויגו – ויאדוליד 1:1

הקבוצה של סרחיו כבר הריחה ניצחון לראשונה מזה שבעה מחזורים, הובילה עד לתוספת הזמן אך רגע אחד של חוסר ריכוז הרס לה את החלום לנצח סוף סוף. בכל זאת, ויאדוליד העפילה למקום ה-17 ודחקה את אלאבס מתחת לקו האדום. החלוץ חזר להרכב ויאדוליד אחרי שעלה רק מהספסל נגד ריאל מדריד. וייסמן קיבל כרטיס צהוב אחרי עבירה מכוערת בדקה הרביעית. בדקה ה-16 היה יכול לכבוש את שער הליגה הרביעי שלו אך החמיץ ממצב נוח ונעצר על ידי רובן בלנקו.

בדקה ה-60 יאגו אספאס היה קרוב להבקיע אך הכדור החופשי שלו פגע במשקוף. כעבור שש דקות אוסקר פלאנו כמעט העלה את ויאדוליד ליתרון אך נבלם ברגע האחרון. עשרים דקות לסיום הגיע השער: וייסמן קיבל את הכדור, ברח הצידה ובעט, בלנקו הדף ומהריבאונד כבש פביאן אוריאנה. בדקה ה-79 סיים וייסמן את חלקו במשחק.

יאגו אספס נאבק בשחקני ויאדוליד | Octavio Passos/Getty Images

סרחיו ביצע שינויים הגנתיים ושילם על כך מחיר יקר. בתוספת הזמן יאגו אספאס הרים כדור חופשי ממרחק וג'ייסון מוריו נגח לרשת מכל הלב. המבחן הבא של ויאדוליד יהיה משחק בית נגד חטאפה. הקבוצה מגאליסיה תפגוש את הואסקה האחרונה בטבלה.

תוצאות נוספת

קאדיס – בטיס 1:0
גרנאדה – אלצ'ה 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי