ריאל וראמוס במבוי סתום. זידאן קיבל עוד חדשות רעות לקראת הדרבי

זינדין זידאן | Indira/DAX Images/NurPhoto via Getty Images

לפי "אס", המועדון והקפטן מתבצרים בעמדתם בנוגע לחוזה החדש כשהבלם פסל את ההצעה האחרונה שקיבל - שנתיים נוספות עם קיצוץ בשכר. בנזמה עדיין בספק למשחק בראשון שכן הוא מתאמן לבדו. מריאנו, החלוץ הנוסף - נפצע

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד ממשיכה בהכנותיה לדרבי נגד אתלטיקו מדריד ביום ראשון אותו הגדירו בתקשורת כ"משחק על החיים ועל המוות", על אחת כמה וכמה אחרי התיקו 1:1 נגד ריאל סוסיאדד. הפער בפסגה עומד כרגע על חמש נקודות לזכות אתלטיקו לה כמובן גם משחק חסר. זינדין זידאן קיבל חדשות רעות באימון – בזמן שקארים בנזמה עדיין בספק, מי שבוודאות לא ישחק הוא החלוץ השני שנותר – מריאנו דיאס שסובל מפגיעת שריר.

זו הפציעה ה-42 ממנה סובלת ריאל העונה ובקבוצה מניחים שהוא יוכל לשחק בגומלין שמינית הגמר נגד אטאלנטה בעוד פחות משבועיים. נציין כי זידאן העדיף לספסלו במשחק הראשון באיטליה ובחר באיסקו כ-'9' מזויף בעוד נגד הבאסקים ביום שני מריאנו חזר ל-11 ו-ויניסיוס ג'וניור היה זה שסופסל.

לגבי בנזמה, שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים, הוא כבר חזר לכר הדשא אך לא הצליח להתאמן עם חבריו. במועדון אופטימיים לגבי כשירותו אך עדיין נמצאים במתח משום שלא השלים אימון מלא. עוד הזכירו כי זידאן תמיד זהיר. "ריאל מדריד במתח" סיכמו בספרד. הצרפתי, נזכיר, כבש 17 שערים בכל המסגרות כשהסקורר השני אחריו הוא קאסמירו, הקשר האחורי הברזילאי לו יש שישה שערים. ריאל כבשה העונה 57 שערים בלבד ב-34 משחקים בכל המסגרות – 1.68 בממוצע למשחק, הנתון הכי גרוע שלה בשנות ה-2000.

קארים בנזמה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

עוד בבלאנקוס, בספרד דווח על מבוי סתום לגבי המשא ומתן עם הקפטן סרחיו ראמוס בנוגע לחידוש חוזהו. המועדון והבלם מתבצרים בעמדתם ולא הגיעו לעמק השווה כארבעה חודשים לפני סיום חוזהו. בספרד דווח קודם לכן כי המטרה היא שהצדדים יגיעו לסיכום עד סוף החודש כשב-30.3 יציין ראמוס את יום הולדתו ה-35.

ריאל הציעה לראמוס חוזה לשנתיים אך דרשה את הקיצוץ של 10% בשכרו לאות סולדיריות בעת המשבר. הבלם הבין שלאור המצב הכלכלי הבעייתי הוא לא יוכל להשיג את החוזה אותו רצה אך ביקש לחתום לשנתיים ורק אחר כך לשבת עם המועדון בנוגע לקיצוץ. מעבר לכך, לפי ה"אס", ראמוס דרש גם אופציה לעונה שלישית ולכך פלורנטינו פרס סרב.

הנשיא שמאוד מעריך את ראמוס טען כי הוא לא יכול לעמוד בתנאי הזה (ריאל בין כה לא מציעה לשחקנים בגיל 30 חוזה ליותר מעונה אחת פרט לכריסטיאנו רונאלדו שהיה יוצא דופן), בזמן שראמוס עצמו אמר שאם לא יעריכו אותו כפי שמגיע לו אחרי 16 שנה במועדון הוא יתחיל להקשיב להצעות אחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי