בילבאו ניצחה 1:2 את לבאנטה ותפגוש את ברצלונה בגמר הגביע

הבאסקים אמנם נקלעו לפיגור מוקדם משער של רוג'ר מרטי (17) אך השוו עם פנדל של ראול גארסיה (30) והכריעו את המשחק בהארכה בדקה ה-112 בזכות שער של אלכסנדר ברנגר. המארחת נתנה הכל אך זה לא הספיק

(גודל טקסט)

אחרי תיקו 1:1 במשחק הראשון ביניהן בסאן ממס, לבאנטה ואתלטיק בילבאו נפגשו הערב (חמישי) בקרב על הזכות לפגוש את ברצלונה בגמר גביע המלך בתאריך השלושה באפריל. 90 הדקות שוב הסתיימו ב-1:1, הקבוצות הגיעו להארכה ובדקה ה-112 הקבוצה של מרסליניו, שכבר זכתה העונה בסופרקופה, הצליחה להשיג את השער היקר (ניצחון 1:2) שלקח אותה למעמד היוקרתי בפעם הראשונה מאז ה-2015. מה שמצחיק הוא שבילבאו עוד צריכה להשלים את גמר הגביע משנה שעברה נגד יריבתה ריאל סוסיאדד.

לבאנטה של פאקו לופס, שכבר ניצחה בשבועות האחרונים הן את ריאל מדריד והן את ברצלונה, פתחה טוב ועלתה ליתרון בדקה ה-17 בזכות שער של רוג'ר מרטי שקיבל כדור ברחבה, הסתובב והצליח לבעוט לרשת. בדקה ה-30 השווה ראול גארסיה את התוצאה. האורחת החמיצה שני מצבים קורצים ברבע השעה האחרונה ועל כן התוצאה נשמרה עד לסיום ובכך שתי הקבוצות הלכו להארכה. סרחיו לאון, מלך השערים העונה בגביע המלך (חמישה כיבושים) נכנס בשורות לבאנטה ממש בתוספת הזמן.

הבאסקים הפעילו לחץ כבד בהארכה בעוד המארחת רק רצתה לשרוד עד לפנדלים. רגע לפני סיום החלק הראשון של ההארכה, ברדי שלח בעיטה חופשית אדירה אל עבר החיבורים אבל אונאי סימון הצליח להדוף לקרן והציל את בילבאו. בדקה ה-112 הגיע השער המיוחל: אלכסנדר ברנגר חתך מצד ימין לאמצע, בעט, הכדור פגע בשחקן הגנה, הטעה את אייטור פרננדס ונכנס לרשת, 1:2 לבילבאו.

לבאנטה הוליכה | MJ Segovia / Europa Press Sports via Getty Images)
בילבאו הגיבה בפנדל | Maria Jose Segovia/DeFodi Images via Getty Images
אלכסנדר ברנגר כובש | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי