בנזמה: "הייתי צריך להתאים את עצמי לכריסטיאנו רונאלדו"

קארים בנזמה | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

חלוץ ריאל מדריד, שצפוי לחזור להרכב בדרבי נגד אתלטיקו ביום ראשון, התראיין למגזין ICON: "יש לי רק אחד חבר בעולם". וגם: על CR7, מערכת היחסים עם זידאן והספורטאים שהעריץ בצעירותו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קארים בנזמה הוא אחד החלוצים הטובים בעולם בשנים האחרונות, אבל הצרפתי בן ה-33 מצא את עצמו בכותרות וגם בבתי משפט לא אחת גם בהקשרים שליליים. כידוע, ב-2016 הושעה החלוץ מנבחרת צרפת בעקבות חשדות על מעורבותו בסחיטת חברו לנבחרת, מתייה ולבואנה

בנזמה כמובן לא חזר מעולם לנבחרת הטריקולור וגם פספס את הזכייה שלה בגביע העולם ב-2018, אבל בינואר האחרון, לפני כחודשיים בלבד ולאחר שש שנים של חקירה בצרפת, הוגש נגדו כתב אישום על מעורבות בסחיטת הקשר והוא יועמד למשפט.

בימים אלה בנזמה פצוע והוא בספק לדרבי של ריאל מדריד נגד אתלטיקו ביום ראשון, אולם על פי פרסומים היום (שישי) הוא ערך אימון מלא וצפוי לשוב לסגל. כך או אחרת, מחר יתפרסם ראיון מיוחד עם בנזמה במגזין היוקרתי ICON, אבל קטעים נבחרים מצדו כבר פורסמו בשעות האחרונות. "יש לי רק חבר אחד בעולם, וזה מראה עד כמה חברות חשובה לי. גדלתי בשכונה קשה בליון וזה דבר שעיצב אותי", אמר החלוץ.

קארים בנזמה חוגג | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

בזמה גם נזכר בערגה בימיו המשותפים עם כריסטיאנו רונאלדו, צמד שזכה בכל התארים האפשריים עם ריאל מדריד: "הייתי מאושר עם כריסטיאנו, הוא השחקן הכי טוב בעולם. כריסטיאנו הבקיע 50-60 שערים בעונה והיינו צריכים להתאים את עצמנו, הדבר היחיד שאני יכול לומר זה שמאז עזיבתו התפקיד שלי השתנה וזה מאפשר לי לשחק אחרת".

ספורטאים שהוא מעריץ: "אין לי מודל לחיקוי, אבל מבין הכדורגלנים הייתי צופה ברונאלדו הברזילאי. אני גם מאוד מעריך את מייק טייסון, כי שנינו צמחנו מלמטה והתחלנו לזרוח בלי עזרה מאף אחד, לא קיבלנו כלום".

על מערכת היחסים שלו עם זינדין זידאן: "הוא כמו אחי הגדול, הוא תמיד נמצא שם בשביל לייעץ לי".

בנזמה על שער המגזין | ICON

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי