ולנסיה השלימה מהפך בדקות הסיום וניצחה 1:2 את ויאריאל

גונסאלו גדש | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

הצוללת הצהובה הובילה עד הדקה ה-86 מפנדל של מורנו, אבל כדור עונשין ב-11 מטרים של סולר ושער ניצחון בדקה ה-91 של גדש העניקו לעטלפים ניצחון יקר. אמרי ללא ניצחון ליגה מאז ינואר

(גודל טקסט)

בדרך כלל, המפגשים בין ולנסיה לוויאריאל מספקים הרבה שערים, והערב (שישי) הדרבי האזורי הוכרע על בזכות מהפך מדהים שביצעו העטלפים בדקות הסיום וניצחו 1:2 את הצוללת הצהובה. גונסאלו גש התכבד בשער הניצחון היקר בדקה ה-91.

שתי הקבוצות הגיעו במומנטום שלילי בליגה. מצד אחד, החבורה של אונאי אמרי הפסידה במחזור האחרון נגד אתלטיקו מדריד והניצחון היום היה הראשון שלה במסגרת ה"לה ליגה" מאז חודש ינואר. מן העבר השני, ולנסיה רחוקה רק חמש דקות מהקו האדום, כאשר במשחק האחרון הם הובסו 3:0 אצל חטאפה.

במחצית הראשונה נראה שהאורחת הייתה הרבה יותר דומיננטית על כר הדשא, אך כשלה בפעולה האחרונה. בדקה ה-38 הגיע רגע המפנה במשחק, זאת לאחר ששופטי המסך ראו נגיעת יד של חוסה גאיה ברחבה ונשרק כדור עונשין מ-11 מטרים, אותו כבש ג'רארד מורנו ללא בעיות.

חגיגה גדולה של ולנסיה בסיום | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

בחצי השני זו הייתה ולנסיה שהכתיבה את הקצב ברוב הדקות ועל כן היא רשמה גם מספר לא מבוטל של החמצות כואבות. בדקה ה-86 הקבוצה בלבן זכתה לכדור עונשין מ-11 משלה, אותו כבש קרלוס סולר וקבע שוויון. עמוק בתוך תוספת הזמן כריסטיאן אוליבה מצא את גונסאלו גדש, הפורטוגלי לא התבלבל, שלח את הכדור בדיוק רב לרשת וניצח את המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי