"אנסו פאטי החדש": בברצלונה מתמוגגים מאילאיש מוריבה

אילאיש מוריבה | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

הקשר בן ה-18 שכבש מול אוסאסונה והפך לצעיר אי פעם שמבקיע בליגה הספרדית מחוץ לרחבה, גורף שבחים מכל עבר וזוכה להשוואות לכוכב שמבוגר בשנה: "תודה לאל שזה נכנס, מסי נתן לי את האשראי לבעוט מכל מקום"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אם מתעלמים מהתבוסה לפריז סן ז'רמן בליגת האלופות, ברצלונה היא כיום הקבוצה בכושר הטוב בספרד. הקבוצה מבירת קטאלוניה השיגה ניצחון 0:2 מרשים על אוסאסונה ועלתה באופן זמני, לפחות עד הדרבי של מדריד, למקום השני בטבלה על חשבונה של האלופה ריאל וכל זאת בזמן שהיום (ראשון) בברצלונה בוחרים נשיא חדש למועדון.

ליאו מסי שוב סיים ככוכב המשחק עם שני בישולים גדולים. הראשון שכבש היה ג'ורדי אלבה שרשם את שערו השמיני מתוך 16 האחרונים אחרי אסיסט של הפרעוש, אך את ההצגה גנב אילאש מוריבה, בן 18 בסך הכל שהפך לשחקן הצעיר בתולדות הליגה הספרדית שכובש מבעיטה מחוץ לרחבה וזכה לתמיכתו של חברו הטוב אנסו פאטי שראה את המשחק בביתו ופרגן לו ברשתות החברתיות.

גם בקאטלוניה לא נותרו אדישים לשער הנפלא של הקשר ושיבחו בעיקר את מגמת הצעירים שהחלה עם השתלבותו של אנסו פאטי, פדרי, אוסקר מינגסה ורונלד אראוחו: "הוכיח שהוא יכול לתת הופעה ענקית גם בבוגרים", נכתב ב'ספורט'.

אילאש מוריבה, ליאו מסי, עוסמאן דמבלה | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

מוריבה, שהספיק לשחק עוד שני משחקים נוספים בליגה ורשם בישול באחד מהם, דיבר לאחר המשחק: "תודה לליאו על המסירה הענקית, אני לא יודע איך נכנסתי ובעטתי בשמאל וזה נכנס פנימה. מהמשחק הראשון ליאו מסי נתן לי אשראי לבעוט מבחוץ וזה מה שעשיתי.  תודה לאל שהכדור נכנס לרשת. לעולם לא אשכח את הרגע הזה, אקח אותו איתי לקבר".

הקשר התייחס גם לעובדה שכבש את שער הבכורה באצטדיון אל סדאר, בדיוק כמו פאטי: "אנסו הוא כמו אחי. אנחנו חיים ביחד כבר הרבה שנים ואני מאוד מאוד אוהב אותו".

על המשך העונה: "מעולם לא אמרנו שהליגה גמורה, זה יהיה קשה אבל נילחם כמו שלימדו אותו מאז הימים הראשון באקדמיה. לעולם לא נוותר, גם לא בליגת האלופות. מה אני רוצה שיהיה בדרבי של מדריד? אני מקווה שהמשחק ייגמר בתיקו, אבל אם רק קבוצה אחת יכולה לאבד נקודות, עדיף שזו תהיה אתלטיקו".  

המאמן רונאלד קומאן הוסיף: "אנחנו צריכים להמשיך ולנצח. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל היינו עדיפים והגיע לנו לנצח. אני שמח שהרצף נמשך וחשוב שנישאר באותה מגמה. אנחנו סוגרים לאט לאט את הפער מאתלטיקו מדריד, במיוחד עם התוצאה הערב, הליגה תוכרע רק בסוף העונה".

רונאלד קומאן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי