עידן חדש-ישן: לאפורטה נבחר לנשיא ברצלונה

ז'ואן לאפורטה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

עורך הדין בן ה-58 נבחר בפעם השנייה לתפקיד היוקרתי, בו שימש בין השנים 2003-2010. "אלו היו הבחירות החשובות ביותר בהיסטוריה של המועדון". לפי הפרסומים, ג'ורדי קרויף יהיה המנהל הספורטיבי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאחר חודשים בהן ברצלונה הייתה בתקופת מעבר, זאת לאחר שהנהלת המועדון ברשות ז'וספ מריה ברתומאו התפטרה, הלילה (בין ראשון לשני) נפתח עידן חדש במועדון הפאר הקטלוני. ז'ואן לאפורטה, מי ששימש כנשיא המועדון בין השנים 2003-2010, ניצח בבחירות לנשיאות את ויקטור פונט וטוני פריישה ונבחר לקדנציה שנייה בתפקיד.

כ-60% מכלל הבוחרים (כ-27,000 חברי מועדון) הכניסו את שמו של לאפורטה לקלפי הבחירות, כולל מספר רב של מצביעים שעשו זאת דרך הדואר. "אלו היו הבחירות החשובות ביותר בהיסטוריה של מועדון הכדורגל ברצלונה. כל האירוע אורגן בצורה נהדרת ואני רוצה להודות לכל מי שאחראי לזה" אמר לאפורטה בזמן החגיגות.

בגיל 58, הנשיא החדש-ישן של המועדון יתחיל בתהליך השיקום שלו, זאת לאחר שברתומאו גרם לו לקריסה כלכלית. בנוסף, נושא הארכת החוזה של ליאו מסי נמצא במרכז הכותרות. לפי הפרסומים בתקשורת הספרדית, לאפורטה ימנה את ג'ורדי קרויף למנהל הספורטיבי של בארסה. קרויף, בנו של אגדת המועדון יוהאן וגם המנהל המקצועי לשעבר של מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי