בספרד טוענים: "עם שופט אחר, ריאל הייתה מנצחת את הדרבי"

קארים בנזמה
קארים בנזמה | Denis Doyle / Contributor

הבלאקנוס חזרו ל-1:1 מול אתלטיקו בזכות שער מאוחר של בנזמה, אך התלוננו על פנדל שלא נשרק לאחר נגיעת יד של פיליפה: "להרננדס הייתה הזדמנות לתקן את ב-VAR". קאסמירו: "אם לא היד, הייתי כובש"

(גודל טקסט)

הסיכויים לא לטובתה, אבל ריאל מדריד עדיין בחיים. הבלאנקוס כמעט יצאו אתמול (ראשון) ממרוץ האליפות באופן סופי, אך מהלך נפלא של קארים בנזמה בדקה ה-88 מחק שער יתרון של לואיס סוארס, קבע 1:1 דרמטי בדרבי מול אתלטיקו מדריד, הותיר את הפער בין הקבוצות על חמש נקודות והשאיר גם את ברצלונה חזק בתמונה. החבורה של דייגו סימאונה תשלים ביום רביעי את המשחק החסר שלה מול אתלטיק בילבאו ותוכל לברוח ליריבה העירונית.

אירוע מעורר מחלוקת נרשם במהלך המשחק, כאשר פיליפה מאתלטיקו מדריד נגע בידו בתוך הרחבה. השופט בדק את האירוע ב-VAR לאחר שנקרא למסך, אך לא שינה את החלטתו וריאל מדריד לא קיבלה פנדל. יש לציין כי ב-93% מהמקרים בספרד בהם השופט נקרא ל-VAR לבדוק פנדל, הוא שרק בסוף (54 מתוך 58), כך שמדובר באירוע די חריג והבלאנקוס מחו על כך במהלך ובסיום המשחק. ב"AS" טענו: "עם שופט אחר, ריאל הייתה מנצחת ופותחת את מאבק האליפות".

"ניסיתי להסביר לשופט שאם פליפה לא היה נוגע בידו, הייתה לי הזדמנות לכבוש, אבל אני מכבד את ההחלטה. הוא שופט טוב ולפחות הוא הלך לצפות באירוע ב-VAR"', אמר בסיום קאסמירו, שהציג יכולת טובה ובישל את השער לבנזמה. "אתלטיקו הייתה טובה במחצית הראשונה, אבל נתנו את הכל והשתפרנו במחצית השנייה. היו לנו המון מצבי הבקעה. יש מספיק נקודות בקופה, יש עוד הרבה משחקים ואני בטוח שיהיו לנו הזדמנויות לצמק את הפער". הבאזילאי זכה לשבחים על ההופעה שלו: "השחקן הכי טוב של ריאל – ובפער", נכתב עליו ב"מארקה".

בנזמה, שעלה למקום ה-11 בתולדות ריאל מדריד עם 542 הופעות והבקיעו את ה-13 שלו העונה בליגה, הוסיף: "עשינו משחק טוב נגד קבוצה טובה. הם היו טובים מאיתנו בחצי הראשון, אבל אנחנו לקחנו את השליטה בחצי השני. היו לי מצבים להבקיע עוד לפני השער, אבל אובלק עשה עבודה טובה. אני לא רוצה לדבר על הפנדל, לא ראיתי בדיוק מה היה, אבל אני חושב שהכדור נגע לו ביד. אין לי בכלל ספק שאנחנו יכולים לזכות באליפות העונה".

קאסמירו
קאסמירו | Denis Doyle / Contributor
קארים בנזמה, זינדין דיאן
קארים בנזמה, זינדין דיאן | Denis Doyle / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי