סוארס ו-ואסקס התעמתו: "איך אתה מעז להתלונן אחרי האליפות שלקחתם?"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Denis Doyle / Contributor

חלוץ אתלטיקו מדריד לא אהב את הטענות של שחקן ריאל מדריד על השיפוט ועקץ, הרמוסו הצטרף: "אנחנו נאכל אותך במחצית השנייה". סימאונה אחרי ה-1:1 בדרבי: "אנשים חשבו שניקח אליפות ב-20 הפרש"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד פספסה אתמול (שני) הזדמנות להגדיל את הפער בצמרת ולהוציא את ריאל מדריד ממאבק האליפות. הקולצ'ונרוס הובילו 0:1 בדרבי משער מוקדם של לואיס סוארס, אך קארים בנזמה קבע 1:1 דרמטי בדקה ה-88 ודאג שההפרש בין הקבוצות יישאר חמש נקודות. עם זאת, לדייגו סימאונה וחניכיו עדיין יש משחק חסר, אותו הם ישלימו ביום רביעי מול אתלטיק בילבאו. "אתלטיקו וריאל נפרדו בתיקו והדליקו את הליגה מחדש", נכתב ב"מונדו דפורטיבו".

אחרי חמישה משחקים בהם לא כבש, סוארס מצא את הרשת בפעם ה-17 בליגה, פעם אחת יותר מאשר בכל העונה שעברה במדי ברצלונה, כאשר נותרו לאתלטיקו מדריד עוד 13 משחקים לסיום העונה. החלוץ האדיר כבש את ה-12 שלו בקריירה מול ריאל מדריד והוא מעורב ישירות ב-750 שערים ב-751 הופעות בכל המסגרות לאורך הקריירה המדהימה שלו. נתון פשוט בלתי נתפס.

ב"מארקה" פורסם ששחקני הקבוצות התעמתו בירידה להפסקה וזאת לאחר שהשופט לא שרק לפנדל לזכות ריאל מדריד לאחר נגיעת יד של פליפה הברזילאי ברחבה. סוארס צעק לעברו של לוקאס ואסקס מריאל: "איך אתה בכלל מרשה לעצמך להתלונן על השיפוט אחרי האליפות שלקחתם בשנה שעברה?", הספרדי עקץ בחזרה ומאחור הגיח במהרה בלם אתלטיקו מריו הרמוסו שצרח לעברו: "אנחנו נאכל אותך במחצית השנייה" והשחקנים התפזרו לחדרי ההלבשה.

"אנשים חשבו שאנחנו הולכים לזכות באליפות ב-20 נקודות הפרש, אבל אנחנו מתמודדים מול קבוצות חזקות מאוד כמו ריאל מדריד, ברצלונה וסביליה. הדרך ארוכה וקשה", הבהיר בסיום סימאונה. "אני מרוצה מעבודת הקבוצה, המשחק הלך לכיוון שרצינו, אבל ידענו שזה לא יהיה קל לצאת עם ניצחון. היינו צריכים להבקיע את השער השני ולגמור את המשחק כשהיינו יכולים".

לואיס סוארס בועט חופשית | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי