לאפורטה רעב: נשיא בארסה הנכנס ייאבק עם ריאל על הולאנד ואלאבה

דויד אלאבה, ארלינג הולאנד | LEON KUEGELER/POOL/AFP via Getty Images

בספרד טוענים: שני המועדונים רוצים 'לצוד באותה שמורה'. הנשיא הנכנס של הקטלונים כבר נפגש עם פיני זהבי, שמייצג את שחקן באיירן. כמו כן, מחזיק בקשרים טובים עם מינו ראיולה, סוכנו של כוכב דורטמונד

(גודל טקסט)

כבר לא מעט שנים שלא היה מאבק אמיתי בין ברצלונה על ריאל מדריד על החתמת כוכב חדש. שתי האימפריות התחרו בעיקר על המגרש בשנים האחרונות ולא מחוצה לו, אז בספרד טוענים כי לאחר מינויו של ז'ואן לאפורטה לנשיא הקטלונים – התחרות עברה גם לשוק ההעברות.

שני הצדדים, גם בארסה וגם ריאל, רוצות "לצוד באותה שמורה", כפי שנכתב בתקשורת הספרדית. שני המועדונים מעוניינים בצירוף של שני שחקנים סופר משמעותיים – ארלינג הולאנד האדיר מדורטמונד ודויד אלאבה, שכבר הודיע שיעזוב את באיירן מינכן בסיום העונה לאחר שיסיים את חוזהו.

גם אלאבה וגם הולאנד נמצאים זמן רב על המכ"ם של ריאל מדריד, אך לאפורטה מתכוון לעשות הכל כדי לשנות את התמונה, שכן הבלאנקוס כבר החלו במשא ומתן עם אלאבה, כך על פי הפרסומים בשבועות האחרונים.

ז'ואן לאפורטה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

ביום רביעי האחרון דווח כי לאפורטה נפגש עם סוכניו של אלאבה – סוכן העל הישראלי, פיני זהבי, ופאלי רמדאני. ב'אס' נכתב: "ללאפורטה קשרים טובים עם הנציגים של השחקנים הגדולים ביותר, ואחד מאלה שהוא מכיר היטב הוא פיני זהבי".

סוכן נוסף איתו ללאפורטה יחסים טובים הוא מינו ראיולה, המייצג את הולאנד, והאיש שהביא את זלאטן איברהימוביץ' לברצלונה בתקופת הנשיאות הקודמת של לאפורטה. בעניין הכוכב של דורטמונד, שמעורר עניין בכל הגדולות בעולם, לבארסה יהיה קשה מאוד להחתימו שכן היכולת הכלכלית של המועדון מועטה.

הגעה אפשרית של הולאנד לקאמפ נואו תלויה בעיקר בכסף שהקבוצה תצליח להכניס ממכירת שחקנים בסיום העונה. "לברצלונה אין הרבה כסף, אבל כן יש לה נשיא עם קשרים והוא הולך לעמוד מול ריאל מדריד בשוק", נכתב ב'אס'.

פיני זהבי
פיני זהבי | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי