קרויף על עתידם של מסי וקומאן: "לפני חודש דברים נראו אחרת"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | RODRIGO BUENDIA/Afp/AFP via Getty Images

ההולנדי צפוי להגיע לברצלונה ולהתמנות רשמית למנהל הטכני, אולם סירב להתייחס לכך רשמית ורק דיבר בקצרה על עתיד הכוכב הגדול שמסיים חוזה ומאמנו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אם להסתמך על העדכונים של ג'ורדי קרויף ברשתות החברתיות, הוא עדיין נמצא בסין, שם הוא מאמן את שנזן, אבל על פי הדיווחים בספרד הוא עשוי כבר מחר לנחות בברצלונה ולהצטרף רשמית לצוות הניהולי החדש של ברצלונה, בראשות הנשיא החדש-ישן ז'ואן לאפורטה שנבחר אתמול לכהונה שנייה בתפקיד.

קרויף, שכבר בחודש שעבר לקראת הבחירות הצהיר שאביו בוודאי היה מצביע ללאפורטה לו היה יכול, מסרב בתוקף להתייחס להגעה אפשרית שלו לברצלונה, אבל בראיון שהעניק הבוקר (שלישי) ל"קדנה סר" הוא כן סיפק במה שעשוי להתפרש כרמז עבה על עתידו של מסי – בוודאי אם לוקחים בחשבון שאקס מכבי תל אביב צפוי להיות המנהל הטכני החדש בברצלונה.

"אני לא יודע", אמר קרויף באשר לעתידו של מסי, אך הוסיף: "אני חושב שיש רק בן אדם אחד שיכול לענות על השאלה אם ליאו מסי יישאר וזה הוא עצמו. העובדה שהוא הגיע לקאמפ נואו כדי להצביע בבחירות יחד עם הבן שלו, החגיגה נגד סביליה…זה הכל הגיע ממנו. בכל מקרה זו ספקולציה, רק הוא יכול לענות לכם על זה".

כשנשאל קרויף גם על עתידו של המאמן רונאלד קומאן ההולנדי, השיב קרויף: "מי היה יכול לחשוב לפני חודש על המצב בו נמצאת ברצלונה היום? בגמר הגביע וגם העונה בליגה נראתה גמורה וכעת חזרה לחיים".

ג'ורדי קרויף | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי