ישים סוף לשמועות? ראמוס יקיים מסיבת עיתונאים ביום חמישי

סרחיו ראמוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

קפטן ריאל מדריד שמסיים את חוזהו בתום העונה, יציג את סרט הדוקו שלו "אגדת ראמוס" ולאחר מכן יקיים ריאיון בערוץ היוטיוב שלו בו צפוי להתייחס לעתידו. הבלם עשוי לשחק בשבת נגד אלצ'ה. וגם: המטרה הבאה של זידאן

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אוהדי ריאל מדריד טרודים מאוד לא לגבי סיום העונה הנוכחית אלא עתידו של הקפטן סרחיו ראמוס שכרגע אין חדש לגביו. המועדון הגיש לקפטן הצעה לשנתיים נוספות עם מעין אולטימטום עד סוף החודש. ביום חמישי הקרוב בשעות הערב, הקפטן עשוי להתייחס לראשונה לעונה הבאה במסיבת העיתונאים כאשר יציג את הדוקו שלו "אגדת סרחיו ראמוס" שיעלה באמאזון ולאחר מכן ישוחח בערוץ היוטיוב עם איבאי יאנוס כפי שעשו לא מזמן ג'רארד פיקה וסרחיו אגוארו.

עוד לגבי ראמוס הפצוע שנותח בתחילת פברואר, בספרד מדברים על כך שזה מובן מאליו שהוא יחזור לגומלין שמינית הגמר נגד אטאלנטה. עוד קודם לכן ריאל תארח בשבת את אלצ'ה וייתכן והקפטן יחזור לשחק. "חזרתו של ראמוד היא המציאות", נכתב ב"מארקה". עד עתה הקפטן החמיץ עשרה משחקים בהם ריאל ניצחה בשישה והפסידה פעמיים. ראמוס כבר השתתף בחלק האחרון של האימון אמש. הרעיון הוא שראמוס יקבל דקות.

גם אדן הזאר מקווה לשחק נגד אלצ'ה. הבלגי החמיץ כבר 47 משחקים מאז שחתם ב-2019. הקשר ינסה להתאמן בהמשך השבוע בתקווה שיעלה כמחליף אם כי זידאן לא מתכוון לסכנו. הזאר לא שיחק מאז ה-30 בינואר כשריאל נכנעה ללבאנטה 2:1 בביתה. השנה הזו אפילו קשה יותר מבחינת הבלגי כשרשם 13 הופעות בלבד (621 דקות) בהן כבש שלושה שערים

בינתיים בספרד נכתב על נקודת האור של ריאל במשחקים האחרונים – פדה ואלוורדה שעלה מהספסל הן נגד ריאל סוסיאדד והן ב-1:1 בדרבי והביא למפנה במשחק של הקבוצה. "המשימה של זידאן היא להחזיר אותו להרכב", נכתב ב"מארקה". "הוא שחקן ייחודי בריאל, מי שמראה בצורה הטובה ביותר את הכדורגל המודרני – עם מבנה גוף מרשים, מסוגל לתקוף ולהגן, מטפל היטב בכדור וחיוני בקבוצה בה ישנם כבר קאסמירו, טוני קרוס ולוקה מודריץ'. הוא הדינמיט ומה שחסר לריאל".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1036725

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי