המהלך שישאיר את מסי? ברצלונה הגישה הצעה רשמית לאגוארו

ליאו מסי, סרחיו אגוארו
ליאו מסי, סרחיו אגוארו | דני מרון

דיווח בארגנטינה: לאפורטה פנה לחלוץ שמסיים חוזה במנצ'סטר סיטי ונחשב לאחד החברים הטובים ביותר של הפרעוש, שותפו הקבוע לחדר בכל קמפיין של הנבחרת. בשל הפיכתו לשחקן חופשי בקיץ, "קון" יוכל להגיע בחינם

(גודל טקסט)

ז'ואן לאפורטה התחיל לעבוד. נשיא ברצלונה החדש-ישן שנבחר השבוע לקדנציה שנייה יודע שהמשימה העיקרית שלו היא לשכנע את ליאו מסי לחתום על חוזה חדש במועדון, שישאיר את הכוכב מעבר לעונה הנוכחית, ולכן הוא מתכנן מהלך שעשוי לקדם משמעותית את המטרה: ברצלונה הגישה הצעה רשמית לסרחיו אגוארו, כך פורסם היום (רביעי) ב"TyC" הארגנטיני.

אגוארו נחשב לאחד החברים הטובים ביותר של מסי והשניים אף חולקים חדר בכל קמפיין עם נבחרת ארגנטינה במשך הקריירה. החלוץ בן ה-32 יוכל להגיע לקאמפ נואו ללא עלות כיוון שהוא מסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי בקיץ הקרוב, בדיוק כפי שקורה עם מספר 10 של הבלאוגרנה, שהקבוצה של פפ גווארדיולה נחשבת לאחת האופציות בהן הוא עשוי לבחור כתחנה הבאה שלו בכדורגל.

בארגנטינה טוענים כי המגעים הראשונים בין לאפורטה לסביבתו של אגוארו נעשו במהלך הבחירות לנשיאות ברצלונה, אך הפכו לרשמיים שעות ספורות לאחר שלאפורטה נבחר לרשת את התפקיד שפינה ז'וספ ברתומאו לפני מספר חודשים.

אגוארו יצטרך לקבל החלטה בנוגע לצעד הבא שלו בקריירה: מנצ'סטר סיטי, שבמדיה הוא משחק כבר עשור והפך למלך שערי המועדון בכל הזמנים, טרם הגישה לו הצעה לחוזה חדש וככל הנראה הסיבה לכך היא ש"קון" ממעט לשחק בשנתיים האחרונות בגלל פציעות. חשוב לזכור כי החלוץ הארגנטינאי מכיר היטב את ספרד, שכן לפני הסיטיזנס הוא הוא שיחק באתלטיקו מדריד במשך חמש עונות.

סרחיו אגוארו, ליאו מסי
אגוארו ומסי בנבחרת. בקרוב ביחד בקאמפ נואו? | CARL DE SOUZA/AFP/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי