ברחה בפסגה: אתלטיקו השלימה מהפך וניצחה 1:2 את בילבאו

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

אחרי איבוד הנקודות בדרבי, הקולצ'נרוס השיגו ניצחון יקר במשחק השלמה נגד הבאסקים. שערים של יורנטה וסוארס מחקו פיגור מוקדם מגול של מוניאין. הפער מברצלונה צמח ל-6 נקודות

(גודל טקסט)

מאבק האליפות בליגה הספרדית נמצא בשיאו והערב (רביעי) הוא קיבל זריקת אנרגיה גדולה. מוליכת הטבלה, אתלטיקו מדריד, רשמה מהפך נגד אתלטיק בילבאו במשחק השלמה מהמחזור ה-18 וניצחה 1:2 ביתי. כעת, הפער מברצלונה השנייה צמח לשש נקודות, כשלשתי הקבוצות יש כמות משחקים זהה.

רק לפני שלושה ימים הקולצ'ונרוס חוו איבוד נקודות מאכזב כאשר ספגו רגע לפני סיום המשחק בדרבי נגד ריאל מדריד, אשר הסתיים ב-1:1 דרמטי. למשחק הערב הגיע המאמן דייגו סימאונה בידיעה שבארסה כבר נושפת בעורפו ולכן כל ניצחון הוא קריטי.

בדקות הפתיחה הכל הלך הפוך לשחקני אתלטיקו. לואיס סוארס וז'ואאו פליקס כלל לא היו במשחק, כשמנגד אינאקי וויליאמס הצליח להעביר כדור רוחב לעומק הרחבה, ישירות לרגלו של איקר מוניאין שהצליח להכניע את יאן אובלק בדקה ה-21. ה"רוחיבלאנקוס" פשוט לא הצליחו לבטא את היכולות ההתקפיות שלהם במהלך הדקות שעברו, אך בדקה ה-44 מהלך גדול של תומא למאר הוביל לשער השוויון של מרקוס יורנטה.

לואיס סוארס חוגג | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

במחצית השנייה הסיפור כבר היה אחר. השחקנים המקומיים השתלטו על המשחק, תקפו פעם אחר פעם בעזרת המהירות של החלק הקדמי הקטלני ומפוצץ הכישרון. בדקה ה-51 מהלך אישי של סוארס הוביל שאונאי נונייז הכשיל את האורוגוואי ברחבה. מלך השערים של הקבוצה לקח אחריות על הפנדל שנשרק וכבש את שער הניצחון היקר של קבוצתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי