קומאן במסר חד: "מסי רואה את השיפור, לא צריך להיות לו ספקות"

ליאו מסי | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בצל הדיווחים לפיהם הפרעוש יעזוב בסיום העונה, מאמן ברצלונה היה תקיף אחרי ה-1:1 מול פ.ס.ז' וההדחה מליגת האלופות והיה אופטימי מההופעה. גריזמן: "מבייש להיות מודח בשלב הזה, בעונה הבאה ננסה לזכות במפעל"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

במצב הרעוע אליו נקלעה ברצלונה בשנים האחרונות ובשנה האחרונה בפרט, לא פלא שגם אחרי שהודחה אתמול (רביעי) בשמינית גמר ליגת האלופות לראשונה אחרי 13 פעמים רצופות בהן הגיעה לרבע הגמר – היא יוצאת אופטימית.

הקטלונים הגיעו אמש לפארק דה פראנס למפגש מול פריז סן ז'רמן בשמינית הגמר, זאת אחרי ה-1:4 המוחץ של אלופת צרפת במפגש הראשון בין הקבוצות בקאמפ נואו, ומן הסתם – לכולם היה ברור שאין לבארסה יותר מדי סיכוי להעפיל לשלב הבא. בסופו של דבר ההתמודדות הסתיימה ב-1:1, ברצלונה הודחה, אך אי אפשר להגיד שזה גם לא יכל להיגמר אחרת.

הקבוצה של רונאלד קומאן סיפקה מחצית ראשונה מצוינת, בה הציגה כדורגל שלא ראינו כבר המון המון זמן מהקבוצה. אינספור מצבים, החמצות גדולות ויכולת גדולה של קיילור נבאס הנהדר מנעו ממנה לעלות ליתרון משמעותי, ומה לעשות, לפעמים צריך גם קצת מזל, שאולי היה ברמונטאדה מול פ.ס.ז' ב-2017, אך לא היה אתמול.

רונאלד קומאן | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

לצערם של הקטלונים, קיליאן אמבפה כבש בפנדל והעלה את הצרפתים ליתרון בדקה ה-31. ליאו מסי השווה בשער מרהיב שש דקות לאחר מכן, אך החטיא פנדל ראשון בליגת האלופות מאז 2015 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ושם התקוות לעשות מהפך ענק כבר החלו להשתבש.

שעות לפני שריקת הפתיחה בפריז, בארגנטינה נפוצו דיווחים על כך שמסי מתכנן לעזוב את בארסה בקיץ למרות בחירתו של ז'ואן לאפורטה לנשיא המועדון. בסיום המשחק אתמול, המאמן קומאן שלח מסר ברור לפרעוש וקרא לו להישאר.

"ליאו רואה כבר הרבה זמן שהקבוצה משתפרת בזכות כל השינויים שביצענו", אמר קומאן. "השיפור הוא במיוחד שיש לנו שחקנים צעירים באיכות גבוהה מאוד. יש לנו עתיד גדול. למסי לא צריכות להיות ספקות בנוגע לעתיד של הקבוצה הזו".

ליאו מסי | Julien Mattia/Anadolu Agency via Getty Images

המאמן המשיך ודיבר על המשחק עצמו: "ברור שאנחנו עצובים מההדחה, אבל הרושם שהשארנו חשוב מאוד. אנחנו מודחים עם תחושות טובות. היו לנו הזדמנויות לגרום לדברים להיות מאוד מורכבים עבור היריבה שלנו. אם אני מובילים בהפסקה, המחצית השנייה הייתה עניין אחר לגמרי. השקענו מאמץ אדיר, היה חסר אולי שמץ של מזל. השוער שלהם היה איש המשחק".

ואכן, קיילור נבאס, שוער פ.ס.ז', סיפק יכולת אדירה וקיבל מחמאות גם מאנטואן גריזמן, שאמר: "היה לו משחק נהדר ומגיע לו כל הכבוד. מבייש להיות מודח בשלב הזה. מלבד הפנדל, היו לנו עוד ארבע הזדמנויות של שערים בטוחים. כשאתה לא מבקיע אותם, המשחק הופך ליותר קשה. זה היה משחק שונה לגמרי מהמשחק בקאמפ נואו. זה הזמן לשמור על הראש למעלה ולקבל ביטחון בגלל הדרך בה שיחקנו. אנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר. לא ראוי להיות מודח בשלב הזה, אבל בעונה הבאה ננסה לזכות במפעל".

ג'רארד פיקה, בלם הקבוצה, שנעדר מהמשחק אתמול בעקבות פציעה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "איזה משחק מעולה. אחרי התוצאה של המשחק הראשון, לשחק טוב כמו ששיחקנו ראוי למחמאות גדולות. אני גאה בקבוצה שלי ובחברים שלי לקבוצה. נשאר עוד הרבה על מה להתחרות בעונה הזו ונמשיך לעשות את זה עד הסוף. ראשים למעלה, צריך להמשיך בדרך הזו".

אנטואן גריזמן, ליאו מסי | Julien Mattia/Anadolu Agency via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי