זידאן: "רונאלדו שחקן יובה, צריך לכבד את זה". ראמוס בחר בין אמבפה להולאנד

כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

הבלם שצפוי לשוב לסגל ריאל מול אלצ'ה הבהיר כי הוא מעדיף את חלוץ דורטמונד על פני כוכב פריז. המאמן נשאל על חזרה אפשרית של הכוכב פורטוגלי והתייחס לעתידו של וראן. שבת בספרד: וייסמן יפתח

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 של הליגה הספרדית יחל הערב (שישי) עם מפגש בין ולנסיה ללבאנטה, ויימשך מחר עם ארבעה משחקים מסקרנים. במוקד, ריאל מדריד תארח את אלצ'ה כשהיא חייבת לחזור לנצח (17:15). כמו כן, המוליכה אתלטיקו מדריד תנסה להבטיח שמירה על הפער המשמעותי בפסגה כשתפגוש את חטאפה (22:00). שון וייסמן ו-ויאדוליד יתמודדו מול אוסאסונה (19:30) וקאדיס תתארח אצל אלצ'ה (15:00).

ריאל מדריד – אלצ'ה

אלופת ספרד לא ניצחה בשני המשחקים האחרונים, ותפגוש מחר את היריבה מהתחתית לקרב בו הבלאנקוס כמובן פייבוריטים מוחלטים – ושום דבר אחר חוץ משלוש נקודות לא בא בחשבון, כי איבוד נקודות נוסף ונראה שהקבוצה של זינדין זידאן תצא ממאבק האליפות.

אבל עם כמה שריאל פייבוריטית, היא הייתה ככה גם במשחק בין הקבוצות בסיבוב הראשון, שהסתיים ב-1:1 בסוף דצמבר 2020. מחר מעידה לא תתקבל. כרגע הבלאנקוס נמצאים במקום השלישי בטבלה, שתי נקודות פחות מברצלונה (שתשחק ביום שני נגד הואסקה בקאמפ נואו) ושמונה נקודות פחות מאתלטיקו מדריד שבפסגה.

זינדין זידאן | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

דני קרבחאל ומריאנו דיאס ימשיכו להיעדר בריאל, אך בשורות חיוביות מאוד מגיעות מכיוונם של אדן הזאר וסרחיו ראמוס, אשר חזרו להתאמן בימים האחרונים וצפויים להיכלל בסגל. לקפטן סיכויים טובים יותר לשחק לעומת הבלגי, אך סוף סוף הסגל של זידאן מתחיל להתמלא.

בינתיים, ראמוס העניק ראיון לתקשורת הספרדית ונשאל את מי הוא היה מעדיף, אמבפה או הולאנד: "אם הייתי צריך לבחור, הייתי הולך על הולאנד. הייתי רוצה גם את קיליאן כמובן, אבל אני חושב שיהיה קל יותר מבחינה כלכלית להביא את ארלינג. הוא רעב לשערים ויכול לעזור לריאל מאוד".

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, המאמן זינדאין זידאן התייחס לדיווחים בשעות האחרונות לפיהם כריסטיאנו רונאלדו עשוי לשוב לריאל מדריד: "אנו מעריכים ומכבדים אותו על מה שהוא עשה עבור המועדון וההיסטוריה שלו, כולם יודעים מה הוא נתן לריאל מדריד, אבל כרגע הוא שחקן יובנטוס וצריך לכבד את זה. בכדורגל תמיד מדברים ויש שמועות".

על עתידו של רפאל וראן אמר זידאן: "אני לא חושב שהוא רואה את עצמו משחק כדורגל בקבוצה אחרת, הוא שמח להיות במדריד ואני רואה אותו ממשיך איתנו".

כריסטיאנו רונאלדו | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

חטאפה – אתלטיקו מדריד

באמצע השבוע מוליכת הטבלה גברה 1:2 על אתלטיק בילבאו, סוף סוף השלימה את המשחק החסר שלה ביחס לריאל מדריד וברצלונה, והגדילה את הפער מהקטלונים שבמקום השני לשש נקודות. מחר הם ינסו לחבר ניצחון שני ברציפות ולייצר קצת יציבות, דבר שהיה חסר בתקופה האחרונה לקולצ'ונרוס. איבוד נקודות נוסף יביא ללחץ גדול, בעיקר אם ריאל ובארסה ינצחו במשחקיהן.

הבלם פליפה אוגוסטו לא ישחק בעקבות הרחקה. לואיס סוארס יעלה בהתקפה של דייגו סימאונה לצד, ככל הנראה, אנחל קוראה ויאניק קראסקו, והם ינסו להכניע את חטאפה מהמקום ה-15, שרחוקה רק חמש נקודות מהקו האדום ובמחזור הקודם הפסידה 2:1 לוויאדוליד ושון וייסמן.

דייגו סימאונה | Angel Martinez/Getty Images

בינתיים, בספרד ניתחו את מצבו של מוסא דמבלה, אשר הצטרף מליון בחלון ההעברות של חודש ינואר ולא מקבל דקות משחק. הוא החמיץ שלושה משחקים בליגה מכיוון שנדבק בקורונה, ונכלל בסגל בעוד שבעה משחקי ליגה. בשישה הוא ישב על הספסל במשך 90 דקות, ופעם אחת עלה כמחליף ל-16 דקות מול לבאנטה. חוץ מזה, יש לו בסך הכל עוד הופעה אחת, כאשר שיחק 8 דקות מול צ'לסי בליגת האלופות.

בתקשורת הספרדית ניתחו את העניין ומצאו שדייגו סימאונה לא נתן דקות ללא מעט חלוצים בעונה הראשונה שלהם באתלטיקו, אולי כדי להעביר אותם סדרת חינוך. ברשימה נמצאים שמות כמו אנטואן גריזמן, ג'קסון מרטינס, ויטולו, קווין גאמיירו ולוסיאנו וייטו. הדוגמאות ההפוכות – לואיס סוארס, דייגו קוסטה ואלברו מוראטה.

אוסאסונה – ויאדוליד

אחרי ה-1:2 על חטאפה במחזור הקודם, בו שון וייסמן כבש את השני של ויאדוליד, הקבוצה הצליחה לפתוח פער של שלוש נקודות מהקו האדום ולעלות למקום ה-16. מחר היא תנסה להמשיך במומנטום מול הקבוצה שמדורגת שלוש מקומות מעליה ועם שלוש נקודות יותר ממנה, אשר הפסידה 2:0 לברצלונה במחזור הקודם. חלוץ נבחרת ישראל, לפי כל הדיווחים, ימשיך בהרכב ויפתח לצדו של סרג'י גווארדיולה בחוד. אתמול, כזכור, סרחיו גונסאלס, מאמן ויאדוליד, החמיא לווייסמן, שהפך למלך שערי הקבוצה אחרי השער במחזור הקודם.

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי