חוזה לשלוש שנים ורכש מפוצץ: התוכנית להשארת ליאו מסי בברצלונה

ליאו מסי חוגג | Manuel Queimadelos/Quality Sport Images/Getty Images

בקטאלוניה טוענים כי לאפורטה יציע לפרעוש חוזה מקוצץ עד 2024 וידאג לצרף שחקנים מהטופ העולמי, כאשר אגוארו, אלאבה והולנאד נמצאים ברשימת המועמדים. וגם: קומאן זוכה לתמיכה מהאוהדים ועשוי להישאר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עוד לפני ההדחה של ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי פריז סן ז'רמן, החלו פרסומים כי ליאו מסי מתכוון לעזוב בתום העונה, חרף חזרתו של ז'ואן לאפורטה לתפקיד הנשיאות. עם זאת, ב'מונדו דפורטיבו' פרסמו הבוקר (שבת) כי הנשיא החדש-ישן מתכוון להציע לכוכב הגדול חוזה חדש וארוך טווח.

על פי הדיווח, הפרעוש ייאלץ לקצץ בשכרו, בשלל המצב הכלכלי הרעוע אליו נקלעה ברצלונה, אך ייזכה לחוזה עד לשנת 2024 ובנוסף לכך לאפורטה ידאג להביא את הכוכבים הגדולים ביותר על המדף. השמות שהוזכרו בידיעה הם סרחיו אגוארו חברו הטוב מנבחרת ארגנטינה, דויד אלאבה מבאיירן מינכן והכוכב הגדול של דורטמונד ארלינג הולאנד.

מעבר לכך, צוין כי מסי ימשיך לשתף פעולה עם השחקנים הצעירים שהוא כבר מכיר כמו פרנקי דה יונג, פרדי ואנסו פאטי שיתבגרו בעוד שנה ואחרי הפרישה עשוי לשמש כשגריר של כבוד במועדון.

בדיווח נוסף בקטאלוניה טוענים כי המאמן רונאלד קומאן עשוי להמשיך לעונה נוספת למרות האכזבה הגדולה באירופה. מעבר לכך נראה שהוא גם זוכה לתמיכתם הרחבה של האוהדים. על פי סקר ב'מונדו דפורטיבו' לא פחות מ-91 אחוזים מאוהדי ברצלונה מעדיפים לראות את ההולנדי בעונה הבאה, מאשר יוליאן נגלסמן מלייפציג.

רונאלד קומאן | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי