המופע של קארים בנזמה: המספרים הנפלאים של חלוץ ריאל מדריד

קארים בנזמה חוגג | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

הצרפתי כבש מול אלצ'ה שער ניצחון בתוספת הזמן לראשונה מזה חמש שנים, הפך לראשון מאז 2008 שמבקיע צמד תוך 20 ומעניק לקבוצתו שלוש נקודות ועלה למקום ה-13 בטבלת הכיבושים בספרד. וגם: התגובה של ראמוס לשופט

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד עלולה לרדת בחזרה למקום השלישי, אם ברצלונה תגבור הערב (ראשון) על נועלת הטבלה הואסקה, אך האלופה לא יכולה להיות מרוצה יותר לאחר מהפך ו-1:2 על אלצ'ה בתוספת הזמן שמנע משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ובעקבות התיקו המאופס בין אתלטיקו מדריד לחטאפה, הפער בפסגה הצטמצם לשש נקודות בלבד ואת כל זה הבלאנקוס השיגו בזכות איש אחד – קארים בנזמה.

החלוץ הצרפתי כבש את צמד השערים ומעבר לניצחון החשוב עלה למקום ה-13 בטבלת הכיבושים בליגה עם 184 שערים, במרחק כיבוש אחד מדויד וייה. ריאל מדריד נקלעה לפיגור בדקה ה-61, לוקה מודריץ' רשם בישול מספר 13 (יותר מכל אחד בריאל) לבנזמה בדקה ה-73 בתוספת הזמן נעזר ברודריגו כדי להשלים את המהפך.

זה אולי יפתיע אתכם לשמוע, אבל ריאל מדריד לא כבשה שער ניצחון בליגה כבר חמש שנים, אז זה היה סרחיו ראמוס שקבע 2:3 ביתי על דפורטיבו לה קורוניה במחזור ה-15 של עונת 2016/17 ונתון אחרון על בנזמה – מדובר בשחקן ריאל מדריד הראשון שמשלים מהפך תוך 20 דקות מאז גונסאלו היגוואין מול מלאגה ב-2008.

קארים בנזמה ולוקאס ואסקס חוגגים | Denis Doyle/Getty Images

בנזמה סיכם את הניצחון הדרמטי: "הניצחון הזה היה עבודה של כל הקבוצה. זה היה משחק לא קל כי אלצ'ה היא קבוצת הגנה מסודרת ואנחנו מתקשים להגיע למצבים מול קבוצות שמסתגרות מאחור. אנחנו יודעים שעלינו להיות טובים יותר כדי להגיע למקום הראשון ואנחנו נילחם בכל הכוח".

עוד אירוע שתפס את הכותרות בספרד היה הכשלתו של איבן מארקונה על סרחיו ראמוס ברחבה, שזכתה להתעלמות מהשופט ומצוות ה-VAR, דבר שגרם לקפטן להתפרץ על השופט בזמן המשחק: "זה פנדל לעזאזל! תראה את זה, זו הייתה הכשלה ברורה". זינדין זידאן עצמו העדיף לא לתת משקל רב מדי לאירוע: "אני לא הולך להיכנס לזה. השופט בסך הכל עשה את העבודה שלו".

המשחק הבא של ריאל מדריד יהיה כבר ביום שלישי כאשר תארח את אטאלנטה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון 0:1 באיטליה. כזכור ריאל מדריד שזכתה בליגת האלופות בין השנים 2016-2018 הודחה בשנתיים האחרונות לאייאקס למנצ'סטר סיטי בשלב 16 האחרונות.

סרחיו ראמוס | Denis Doyle/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי