אחרי החיזורים של כריסטיאנו רונאלדו: ריאל מדריד קיבלה החלטה

כריסטיאנו רונאלדו | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

לפי "מארקה", המועדון ממשיך כרגיל בתוכנית ולא יחזור לעבר עד כמה שהוא היה מפואר. המטרה היא להציל את העונה הנוכחית, לאחר מכן לאזן את התקציב ואז לצרף שחקן צעיר אך מוכח להתקפה. ומה האוהדים חושבים?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד מקווה להעפיל לשלב רבע גמר ליגת האלופות כשתפגוש מחר את אטאלנטה ולפתע גם חלום האליפות חיי וקיים כאשר הפער מאתלטיקו מדריד צומק לשש נקודות כשנותרו 11 מחזורים לסיום העונה. ובכל זאת, במועדון כבר לוטשים עיניים אל עבר עונת 2020/21 ושם חדש הצטרף לאחרונה לפנקס: כריסטיאנו רונאלדו. הכותרות לגבי מלך השערים של המועדון (450 שערים ב-432 משחקים) לא פוסקות.

כזכור, לאחר שיובנטוס הודחה בשמינית הגמר על ידי פורטו, סוכנו, חורחה מנדש, הציע לריאל לצרפו. הפורטוגלי מסיים את חוזהו ב-2022 ובינתיים המנהל המקצועי של יובנטוס הכחיש את העניין. בספרד נערך סקר גדול ב"אס" המזוהה עם ריאל והצביעו לא פחות מ-140 אלף אוהדים. למרבה ההפתעה, רק 53.44% תמכו בהחזרתו של הפורטוגלי.

היום (שני) ב"מארקה" נכתב על שער העיתון, בתצלום שלו ליד קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד – כי "התוכנית נמשכת". "ריאל מדריד חיה בהווה ובונה את העתיד, אין תרופה אחרת", נכתב. המטרה הראשונה של ריאל היא לשמור על העונה הזו בחיים שכן לפתע אפילו מאבק האליפות בספרד נפתח (פיגור שש נקודות מאתלטיקו מדריד כשנותרו 11 מחזורים לסיום). המטרה השנייה היא להמשיך לאזן את התקציב וכמובן שישנו רצון גם לחזק את הסגל – בשחקנים צעירים.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1037720

הולאנד ואמבפה ימשיכו להיות המטרות הגדולות של ריאל הקיץ בעוד רונאלדו לא יגיע. בספרד פורסם כי פלורנטינו פרס הציע לפרס לחזור לריאל ב-2019 כשנפגשו כשהכוכב קיבל את פרס "אגדת המארקה" וכעת זה לא נלקח בחשבון. "לריאל ורונאלדו יש מערכת יחסים מיוחדת, איש לא שוכח מה שנתן בכל תשע השנים בלבן, אך המטרות של הצדדים כעת שונות לגמרי. ריאל לא מביטה לאחור ולא חשוב כמה העבר היה יפה". לסיכום נכתב: "מה שבטוח הוא שריאל תשיג אוויר צח להרכב בעונה הבאה".

ב"אס" נכתב כי רונאלדו יאפשר לריאל להרוויח זמן כלומר לדחות בשנה את הגעתם של הולאנד או אמבפה, אולם שכרו כבד מאוד על המועדון. לפני שעזב, רונאלדו הרוויח 21 מיליון יורו וכעת שכרו עומד על 31 מיליון יורו. כמו כן שיעור המס בשתי המדינות שונה לגמרי.

כריסטיאנו רונאלדו | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי