בקלאס: מסי השווה את שיא ההופעות עם צמד ענק, 1:4 לברצלונה

ליאו מסי חוגג | Xavier Bonilla/NurPhoto via Getty Images

הפרעוש השתווה לצ'אבי בראש טבלת ההופעות (767) של המועדון בניצחון על הואסקה, כבש פעמיים בביצועים גדולים והוסיף בישול למינגסה. שער יפהפה גם לגריזמן. הקטלונים רחוקים רק 4 נקודות מהפסגה

(גודל טקסט)

אי אפשר להתעלם מזה – רוחות חדשות מנשבות בברצלונה בשבועות האחרונים. הערב (שני) הקבוצה רשמה ניצחון רביעי ברציפות במסגרת הליגה הספרדית, כאשר הביסה 1:4 על הואסקה מהמקום האחרון תוך כדי הצגת כדורגל מצוין. בכך הקטלונים עלו למקום השני על חשבון ריאל מדריד, צימקו את הפער מאתלטיקו מדריד שבפסגה לארבע נקודות בלבד – ומאבק האליפות חי, קיים ורותח.

אבל עם כל הכבוד לניצחון, את ההצגה שוב גנב ליאו מסי, שממשיך להיכתב בספרי ההיסטוריה. הפרעוש רשם הערב את הופעתו ה-767 במדי בארסה בכל המסגרות, ובכך השתווה לצ'אבי הרננדס האגדי בראש טבלת שיאני ההופעות של המועדונים בכל הזמנים. בהופעה הבאה, השיא הזה כבר יהיה שייך בלעדית לפנומן הארגנטינאי.

מוקדם יותר היום, צ'אבי סיפר כי "זו גאווה גדולה עבורי שהשחקן הטוב בהיסטוריה שובר את השיאים שלי", אבל לא רק בגלל זה מסי היה היום באור הזרקורים. השחקן בן ה-33 כבש צמד פשוט יפהפה. הוא כבש את הראשון של ברצלונה הערב כבר בדקה ה-13, כאשר סיפק ביצוע מופלא עם בעיטה מדהימה מ-18 מטרים אל בין החיבורים, והחגיגה רק התחילה.

ליאו מסי חוגג עם אוסקר מינגסה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

אבל לא בטוח שהשער הזה היה היפה במשחק, מכיוון שאנטואן גריזמן סיפק גולאסו משלו עם שער דומה מאוד בדקה ה-35, אשר העלה את בארסה ל-0:2. החלוץ הצרפתי שלח בעיטה יוצאת דופן מ-22 מטרים בדיוק מרהיב אל בין החיבורים והכפיל את התוצאה.

לאחר מכן, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+4), הואסקה צימקה ל-2:1 בפנדל, כאשר ראפה מיר הוכשל ברחבת בארסה על ידי מארק אנדרה טר שטגן, ניגש בעצמו אל הנקודה הלבנה והכניע את השוער הגרמני.

בדקה ה-53 ברצלונה עלתה ל-1:3, כאשר הפעם מסי היה על תקן המבשל. הפרעוש הגביה כדור מושלם מהאגף השמאלי אל מרכז הרחבה, שם המתין אוסקר מינגסה, שעלה גבוה ונגח מצוין אל הרשת. בדקה ה-90 מסי עם ביצוע אישי גדול נוסף פרץ ממרכז המגרש ושיגר כדור מדויק אל הפינה השמאלית ממרחק של כ-24 מטרים אל הרשת, ובכך חתם את תוצאת המשחק.

מן העבר השני, הואסקה רשמה הפסד שני ברציפות, והיא אמנם במקום האחרון בטבלה, אך בסך הכל המשיכה במגמת השיפור ביכולת שלה ויכולה להיות מעודדת לקראת המשך המאבקים אם תמשיך לשחק את הכדורגל ששיחקה היום.

שחקני ברצלונה חוגגים | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי