Sport1 Banner

דיווח: ליאו מסי יחתום בחודש הבא על חוזה חדש בברצלונה

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

הפור נפל? בספרד פורסם שהמאמץ של לאפורטה נשא פרי והכוכב הבלתי מעורער יסיים את הקריירה בקטלוניה. וגם: הקלאיסקו מול ריאל מדריד ייערך ב-10 באפריל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עונה לא קלה בכלל עוברת על ברצלונה, אבל קשה שלא להרגיש רוחות של שינוי בשבוע האחרון. מאז בחירתו של ז'ואן לאפורטה לנשיא החדש/ישן, במועדון מנסים להשכיח את ההדחה הטרייה מליגת האלופות, תולים תקוות ביכולת האדירה של ליאו מסי שבזכותו הפער מאתלטיקו שבפסגת הליגה הצטמק לכדי ארבע נקודות בלבד ואתמול (רביעי) אף נרשם ערב חגיגי במיוחד לאור חזרתו של לאפורטה כנשיא המועדון.

בטקס שנערך לכבוד אישור המינוי של לאפורטה התייצבו כל כוכבי ברצלונה, ביניהם ליאו מסי. לאפורטה אף הגדיל לעשות במהלך הטקס להצגתו כשפנה למסי בנאומו ואמר לו: "נעשה את הכל כדי שתישאר. אתה יודע כמה אני אוהב אותך ורוצה שתישאר".

מסי כמובן לא השיב והשאלה אם יבחר להאריך את חוזהו או שמא לעזוב ללא תמורה עדיין פתוחה, אבל הבוקר (חמישי) פורסם דיווח לפיו הוא החליט להישאר ויחתום על חוזה חדש במועדון בתחילת חודש אפריל, ככל הנראה ב-5.4 על פי הדיווח. כמובן שיהיה זה חוזה שישאיר את הפרעוש עד סוף הקריירה בקבוצה לאור העובדה שבקיץ הוא יחגוג את יום הולדתו ה-34.

בתוך כך, היום נקבע כי הקלאסיקו השני והאחרון של העונה בין ריאל מדריד לברצלונה ייערך ב-10 בחודש אפריל (שבת ב-22:00). כזכור, במשחק הראשון הבלאנקוס ניצחו 1:3 בקאמפ נואו.

מסי ולאפורטה אתמול בטקס החגיגי להצגתו כנשיא | David Ramos/Getty Images
עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי