בטיס התאוששה מהדרבי עם 0:2 על לבאנטה, 0:4 למונאקו בסנט אטיין

סטבן יובטיץ' חוגג | JEFF PACHOUD/AFP via Getty Images

האנדלוסים שבו למסלול הניצחונות משערים מאוחרים של פקיר וחואנמי ונצמדו לסוסיאדד. בצרפת חגגה הקבוצה של קובאץ' במשחק חוץ ואילו באיטליה גרציאנו פלה כבש לראשונה אחרי כעשור בסרייה A, אך פארמה הפסידה לגנואה

(גודל טקסט)

מחזורים חדשים בליגות הבכירות באירופה יצאו הערב (שישי) לדרך ובנוסף לניצחונות של לייפציג בבונדסליגה ושל לידס בפרמיירליג, גם בספרד, איטליה וצרפת נערכו משחקים עם לא מעט אירועים ושערים.

בטיס – לבאנטה 0:2

בפתיחת המחזור ה-28 ב"לה ליגה" בספרד, הירוקים התאוששו מההפסד בדרבי לסביליה ועם ניצחון יקר השתוו לפחות זמנית לריאל סוסיאדד במקום החמישי עם 45 נקודות לכל אחת, בעוד לבאנטה נותרה במקום התשיעי, אותו היא עלולה לאבד בהמשך המחזור, ובעיקר ספגה מכה קשה בקרב על הכרטיסים לאירופה. נביל פקיר כבש בדקה ה-70 את הראשון של האנדלוסים ובסך הכל חמש דקות חלפו עד שחואנמי קבע את תוצאת הסיום.

שחקני בטיס חוגגים | Fran Santiago/Getty Images

פארמה – גנואה 2:1

המדורגת לפני אחרונה בטבלה אמנם איבדה יתרון מוקדם ורשמה הפסד כואב, אבל אולי תתנחם בכך שגרציאנו פלה בן ה-35, שרק לפני כחודש וחצי חזר לאיטליה לאחר עשור, כבש את שערו הראשון ועשה זאת במספרת אדירה.

פלה, בהופעתו השלישית בקבוצה, עלה כבר אחרי 16 דקות למספרת שהסתיימה ברשת של האורחים והיה זה שער ראשון שלו בסרייה A מאז דצמבר 2011 והשני בסך הכל בקריירה (גם אז בפארמה). למרות כל זאת, ג'יאנלוקה סקמאקה עם צמד בדקות 50 ו-69 השלים מהפך שבזכותו גנואה פתחה פער של 9 נקודות מהקו האדום ואילו פארמה נותרה במקום ה-19 ולפני האחרון עם 19 נקודות, מרחק ארבע מטורינו שמעל הקו האדום.

פלה. שער אדיר שלא הספיק | Alessandro Sabattini/Getty Images

סנט אטיין – מונאקו 4:0

הקבוצה מהנסיכות עם ניצחון גדול בסנט אטיין ולפחות זמנית היא במרחק נקודה בלבד מפריז סן ז'רמן ומליון ומרחק ארבע נקודות מליל שבפסגה. סטבן יובטיץ' אמנם החמיץ פנדל בדקה ה-12, אבל כיפר על כך כעבור דקה אחת בלבד עם שער מצוין. במחצית השניה היו אלה אורליין צ'ואמני (55), סופיאן דיופ (64) והמחליף קרפן דיאטה (76) שהצטרפו לחגיגת השערים.

סטבן יובטיץ' וסופיאן דיופ חוגגים | Romain Biard/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי