ענה לסאות'גייט: במפורד כבש ובישל, 1:2 יקר ללידס על פולהאם

החלוץ לא זכה להיכלל בסגל נבחרת אנגליה, אבל העניק ללידס שלוש נקודות יקרות בדרך להבטחת ההישארות כשהבקיע בדקה ה-29 וסידר לראפיניה את השני בדקה ה-58. אנדרסן רק איזן זמנית וקבוצתו נותרה מתחת לקו האדום

(גודל טקסט)

מרסלו ביילסה ולידס יונייטד השיגו הערב (שישי) 1:2 יקר במיוחד על פולהאם, ניצחון שבזכותו הם פתחו פער של 13 נקודות מהקו האדום ובכך התקרבו מאוד להבטחת ההישארות בפרמיירליג.

פטריק במפורד היה בספק למשחק לאחר שנפצע והוחלף בהפסד לווסטהאם בפתיחת השבוע, אבל היום הוא פתח כרגיל ב-11 של מרסלו ביילסה וכנראה עשה ככל שביכולתו כדי להוכיח לגארת' סאות'גייט את טעותו בכך שלא זימן אותו לסגל נבחרת אנגליה לפתיחת מוקדמות המונדיאל בשבוע הבא – הוא הצליח במשימה ולראיה שער נהדר שכבש בדקה ה-29 ולו הוא גם הוסיף בישול במחצית השנייה, כשהכניס כדור עומק אדיר לראפיניה והאחרון קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-58. בין לבין איזנה המארחת משער של הבלם יואכים אנדרסן, שהגיע ראשון לכדור קרן של אדמולה לוקמן בדקה ה-38.

במפורד כאמור לא היה כשיר במאת האחוזים ובסופו של דבר פינה את מקומו אחרי 77 דקות, אבל לידס סגרה היטב את חלוצי המארחת ושמרה על היתרון ועל שלוש הנקודות בזכותן היא טיפסה למקום ה-11 והיא עם פער שאמור להספיק לה כדי להישאר הרחק מהתחתית הבוערת בתשעת המחזורים שנותרו. לעומתה, פולהאם של סקוט פארקר עם 26 נקודות במקום ה-18, מרחק שתי נקודות מניוקאסל ושלוש נקודות מברייטון – שתיים שייפגשו מחר (החל מ-21:50 בשידור ישיר בספורט2).

ראפיניה כובש אחרי כדור עומק פנטסטי של במפורד | Justin Setterfield/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי