מסי שבר את שיא ההופעות וכבש צמד ב-1:6 הגדול על סוסיאדד

ליאו מסי חוגג עם סרג'יניו דסט | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

יום היסטורי: הפרעוש רשם את משחקו ה-768 בברצלונה, חלף על פני צ'אבי והוסיף גם שני שערים ביום החגיגי שלו. המגן דסט חגג צמד שערים ראשונים במדי בארסה, גריזמן ודמבלה הוסיפו. הפער אתלטיקו קוזז לארבע נקודות

(גודל טקסט)

יום היסטורי בברצלונה. במשך שבועות דובר על כך שליאו מסי מתקרב לשבירת שיא ההופעות במדי בארסה והערב (ראשון) הוא עשה זאת כאשר פתח בהרכב וגם כבש ב-1:6 הגדול של הקטלונים נגד ריאל סוסיאדד. ה"פרעוש" חלף על פניו של צ'אבי עם משחקו ה-768 במדי הבלאוגרנה המפורסמים.

רגע אחרי שאתלטיקו מדריד ניצחה את אלאבס ושוב הגדילה את הפער מברצלונה לשבע נקודות, הקבוצה של רונאלד קומאן עלתה לכר הדשא באצטדיון ה"אנואטה" למשחק נגד החמישית בטבלה, אך הפערים בין הקבוצות היו גדולים מהצפוי. עוסמאן דמבלה ואנטואן גריזמן עלו גם הם ב-11 של המאמן ההולנדי, אשר שוב הציב שלושה שחקנים במרכז ההגנה.

הקרח במשחק נשבר בדקה ה-37. בתום דקות רבות בהן רק האורחת תקפה ושלטה בכדור , מהלך אישי נהדר של מסי הסתיים בבעיטה לא מוצלחת של דמבלה, אך גריזמן תיקן עם כדור ברשת. רגע לפני הירידה להפסקה, הכוכב הארגנטינאי הספיק לבשל לסרג'יניו דסט את השער השני במשחק, והראשון של המגן במדי הקבוצה הספרדית.

צמד שערים ראשונים בברצלונה. דסט חוגג עם מסי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מיד עם חידוש המשחק, החגיגה של דסט במשחק הוכפלה כאשר הוא מצא את הרשת בפעם השנייה במשחק הקצבי בחבל הבאסקים. בדקה ה-56 הגיע הרגע המיוחל של מסי, אשר קיבל נהדר מסרחיו בוסקטס והבקיע בנגיעה אחת את שערו ה-22 העונה בליגה הספרדית, כשהוא כמובן ממוקם בראש טבלת הכובשים.

בדקה ה-67 דמבלה כבש חגג שער ליגה ראשון מזה כחודש, אך שופטי המסך קבעו כי הצרפתי היה בנבדל. שחקן הכנף לא ויתר וכחמש דקות לאחר מכן נעץ את החמישי ברשת של סוסיאדד המסכנה, לאחר שקיבל מסירה נהדרת מאילאש מוריבה הצעיר.

המארחים זכו לשער כבוד בדקה ה-77 אחרי שאנדר בארנשאה בן ה-19 הבקיע שער יפהפה, אבל מסי השלים צמד משלו בדקה ה-90 וחתם את ההצגה. כעת, ברצלונה יוצאת לפגרת הנבחרות ותתכונן לשני משחקים קשים בחזרה לליגה – נגד שון וייסמן וריאל ויאדוליד (5.4) והקלאסיקו נגד ריאל מדריד (10.4).

שחקני ברצלונה חוגגים | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי