ההחלטה התקבלה: קומאן צפוי להמשיך בעונה הבאה בברצלונה

רונאלד קומאן | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

ב"מונדו דפורטיבו" טוענים: לאפורטה וחברי ההנהלה מרוצים מהמאמן, מההתגברות על המשברים וקידום הצעירים, והוא צפוי להמשיך לשנה השנייה בחוזה שלו. פיקה וסרג'י רוברטו אמורים להיות כשירים אחרי הפגרה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

רוח חדשה מנשבת בברצלונה, ומי היה מאמין שזה יקרה עד לפני מספר חודשים, או אפילו מספר שבועות? האימפריה הייתה נראית בדרך להתרסקות ושנים קשות, אך הכדורגל כידוע הוא מאוד דינמי, ופתאום העתיד נראה ורוד. נכון, זה לא שהקבוצה עושה משהו יוצא דופן, אבל נראה ששמחת החיים חזרה למועדון, וגם הצעירים שמתחילים לפרוץ גורמים להתרגשות ואופטימיות.

ב"מונדו דפורטיבו", שנחשב למזוהה עם בארסה, מדווחים היום (רביעי) כי ז'ואן לאפורטה, הנשיא החדש-ישן, ושאר חברי ההנהלה, מרוצים מרונאלד קומאן, וההולנדי צפוי להמשיך לשנה השנייה בחוזהו ולהדריך את ברצלונה גם בעונה הבאה.

ההתחלה של קומאן לא הייתה חלקה, להפך, והוא ספג ביקורת רבה. הוא עבר מכשולים עצומים, ועכשיו נראה שהתגבר עליהם, כשלפתע בארסה פתאום חזרה להתחרות על האליפות וכמובן עלתה לגמר גביע המלך. הוא הצליח להחזיר לעניינים את ליאו מסי, ובדיווח נרשם כי גורם בהנהלת ברצלונה סיפר על ההרגשה הטובה שיש בקבוצה, ושישנה שביעות רצון מקומאן מדברים שהם מעבר לשיקולים ספורטיביים.

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

בתוך כך, בארסה יכולה להיות שבעת רצון מפגרת הנבחרות הנוכחית, שכן מעבר לכך שמסי יכול לקבל קצת מנוחה ולחזור רענן לאחר מכן, הקבוצה צפויה לקבל חיזוק משמעותי עם החזרה למשחקי הליגה – ג'רארד פיקה וסרג'י רוברטו.

שני הספרדים נמצאים בשלבי התאוששות מפציעותיהם ואמורים להיות כשירים בקרוב מאוד, ואלה ללא ספק חדשות טובות מאוד. פיקה, כזכור, היה פצוע תקופה ארוכה, חזר ונפצע שוב. גם אצל סרג'י הסיפור דומה, רק שהפציעות שלו היו ארוכות יותר והוא רשם העונה 12 הופעות בלבד בכל המסגרות.

ג'רארד פיקה | Pressinphoto / Icon Sport

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי