בברצלונה אופטימיים לגבי האפשרות להחתמת הולאנד בקיץ

ארלינג הולאנד | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

בספרד דווח כי הקטלאנים מניחים שדורטמונד תרצה למכור את החלוץ שנה לפני שיוכל לעזוב ב-75 מיליון יורו. "צירופו יוכל להוות פתח לעידן של הצלחות". קרויף החמיא: "הקבוצה מאמינה שוב שהיא יכולה לנצח בכל מגרש"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ארלינג הולאנד יהיה ללא ספק אחד השחקנים המבוקשים ביותר בקיץ הקרוב, כשרוב ענקיות היבשת לוטשות עיניים אל עבר כוכבה של בורוסיה דורטמונד. הבוקר (שני) דווח ב"ספורט" כי בברצלונה קיימת אופטימיות להנחית את החלוץ על אף הקשיים הכלכליים. במועדון יודעים כי מדובר בהחתמה יקרה מאוד אך בו זמנית מבינים כי תהיה להצטרפותו, אם וכאשר, חשיבות עצומה בשינוי מאזן הכוחות בכדורגל האירופי. "החתמתו של הולאנד תוכל להוות פתח לעידן חדש של הצלחות באירופה", נכתב בדיווח.

לחלוץ, כידוע, סעיף שחרור בסך 75 מיליון יורו החל מקיץ 2022. בבארסה מניחים כי הצהובים-שחורים כמובן רוצים להשאירו אך עשויים לנסות למכור אותו כבר הקיץ לכל המרבה במחיר. בספרד נטען כי הגרמנים הדליפו לתקשורת שהמחיר יעמוד על 200 מיליון יורו אלא שבמועדון חושבים כי רכישתו תתאפשר גם ב-150 מיליון יורו בשל המשבר הכלכלי לאור מגיפת הקורונה.

בברצלונה כבר הודיעו לסביבת החלוץ כי הולאנד נמצא בראש רשימת המועמדים לחזק את עמדת החלוץ הבעייתית ובחודש אפריל צפוי הנשיא ז'ואן לאפורטה לקבל החלטות ראשונות לגבי העתיד. כמובן שבארסה אינה היחידה שחושקת בשירותיו. בין המועמדות ניתן למצוא את מנצ'סטר סיטי, אולי הקבוצה בעלת האמצעים הכלכליים הטובים ביותר, ריאל מדריד שרודפת גם אחרי קיליאן אמבפה וכן צ'לסי. לגבי הבלוז, הבעלים רומן אברמוביץ' רואה את הנחתת הולאנד בלונדון כ"משימה אישית". העונה כבש החלוץ הנורבגי , עדיין לא בן 21 – כבר 33 שערים ב-31 משחקים במדי דורטמונד.

בינתיים, בצל התכניות הרבות לעתיד, ברצלונה השתפרה משמעותית מ-2021 ונמצאת בכושר מצוין. היא העפילה לגמר גביע המלך שם תפגוש את אתלטיק בילבאו ויכולה גם לזכות באליפות (רחוקה ארבע נקודות מהמוליכה אתלטיקו מדריד). המאמן רונאלד קומאן זכה למחמאות מג'ורדי קרויף, אקס מכבי תל אביב שהוזכר כמועמד להצטרף לצוות המקצועי לאחר בחירתו של לאפורטה כנשיא. "הוא הגיע למועדון בתקופה קשה מאוד, השנה הזו מרגישה כמו שנתיים או שלוש בשל הקשיים הרבים, אבל העובדה שהוא מכיר את המועדון מהווה יתרון עבורו".

הכושר של הקבוצה: "אני חושב שברצלונה עשתה שורה של תוצאות מרשימות. גם בגומלין נגד פריז סן ז'רמן היא הותירה תחושות טובות. היא שוב במאבק האליפות. אני מאמין שדינמיקה חשובה בכדורגל. יש פרק זמן בו אתה רואה את עצמך מסוגל לנצח בכל מגרש. וככה ברצלונה מרגישה כרגע. הרצף שלה מתארך והיא משתםרת".

עולם הכדורגל ציין השבוע חמש שנים לפטירתו של יוהאן קרויף, וג'ורדי התייחס למחוות השונות לאביו: "כמעט ולא עובר יום בלי שאני שומע מישהו שנזכר באבי: אנשים שאני פוגש, כתבות שאני קורא, שחקנים, מאמנים, ואחרים הקשורים לכדורגל. כל יום אני רואה שמישהו מתרגש כשהוא מדבר על אבא שלי ועל מה שהוא היה בשבילו. כמובן שעבורי יום השנה לפטירתו הוא הכי עצוב, זה יום כואב. אבל כשאתה מקבל כל כך הרבה תמיכה זה נותן לך תחושת גאווה. החום שאני מקבל עוזר להמשיך ביום-יום, אבל זה תמיד יום קשה".

שחקני ברצלונה. "יכולים לנצח בכל מגרש". | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי