אביו וסוכנו של הולאנד נפגשו עם ראשי ברצלונה וריאל מדריד

מינו ראיולה ואביו של ארלינג הולאנד
מינו ראיולה | מסך

נציגו של החלוץ, ראיולה, הגיע לבירת קטלוניה יחד עם אביו של השחקן והשניים נועדו עם נשיא המועדון לאפורטה, השיחה הוגדרה כ"חיובית". לאחר מכן השניים נסעו לבירת ספרד וערכו פגישה דומה גם מול הנהלת הבלאנקוס

(גודל טקסט)

המירוץ אחר ארלינג הולאנד אמור ללוות את הכדורגל האירופי לאורך כל חלון ההעברות, אך ייתכן שקבוצה אחת מבין אלו שחושקות בשירותיו של השחקן תבצע מחטף מוקדם. סוכנו של חלוץ בורוסיה דורטמונד, מינו ראיולה, נצפה היום (חמישי) בברצלונה לאחר שנחת בעיר יחד עם אביו של השחקן הנורבגי. השניים שוחחו עם נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה, בפגישה שהוגדרה כ"חיובית".

אלף אינגה הולאנד הגיע לבירת קטלוניה ומי שקיבל אותו ואת ראיולה, כך ניתן לראות בתמונות, הוא סגנו של לאפורטה. במועדון סימנו את הולאנד הצעיר בתור המטרה המרכזית לחיזוק בקיץ הקרוב ועל פי הדיווחים בספרד, בין הצדדים נערכה פגישה. העיתונאי האיטלקי המוערך, פבריציו רומאנו, אישר את הדברים והוסיף כי בימים האחרונים ראיולה קיים שיחות עם אנשי דורטמונד בנוגע לעתידו של הנורבגי.

בחלוף מספר שעות העיתונאי פאבריציו רומנו דיווח כי סוכן העל ואביו של הולאנד נסעו גם לבירת ספרד במטרה לערוך פגישה דומה מול ריאל מדריד. עוד הוסיף כי במטרת של השניים לשוחח באופן אישי עם כל הקבוצות הגדולות המעוניינות בו ועד אז לא תתקבל החלטה לגבי עתידו. המנהל המקצועי של דורטמונד מיכאל צורק התייחס לסוגיה ברשת 'סקיי ספורט גרמניה' ואמר: "שוחחנו אתמול עם ראיולה והבהרנו היטב את כוונותינו.

כידוע, רק לפני יומיים פורסם כי בורוסיה דורטמונד צפויה לדרוש כ-180 מיליון יורו עבור הולאנד, תג מחיר שיקשה על ברצלונה להשלים את העסקה, אך בקטלוניה שומרים על אופטימיות ומאמינים כי בעזרת מכירה של כמה שחקנים מהסגל הנוכחי, הם יוכלו להשיג את הסכום הדרוש כדי להנחית בקאמפ נואו את הכוכב העולה של הכדורגל העולמי.

לאחר ברצלונה ומדריד, הטיול של ראיולה והולאנד האב יימשך מחר בלונדון. על פי ה"מונדו דפורטיבו", השניים ימריאו לבירת אנגליה והם צפויים להיפגש עם נציגים מלא פחות מארבע קבוצות פרמיירליג- מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וליברפול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי