בספרד חשפו: מדוע אביו של הולאנד התחבא בשירותים?

אלף אינגה הולאנד | Friso Gentsch/picture alliance via Getty Images

ב"ספורט" גילו כי אלפי הולאנד ניסה להתחמק מהמצלמות בעזרת הרעיון של מינו ראיולה, שלא הצליח בסופו של דבר. הסוכן העביר מסר ללאפורטה: החלוץ מעדיף לשחק בספרד, ברצלונה וריאל המועמדות הבכירות להחתימו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

נחיתתם של מינו ראיולה ואלף אינגה הולאנד בספרד אתמול (חמישי) העבירה את המרוץ להחתמתו של ארלינג הולאנד שלב אחד קדימה, כאשר לפחות עד שהסוכן והאב ייפגשו עם מועדונים נוספים מליגות אחרות, נראה כי ברצלונה וריאל מדריד הפכו למועמדות המובילות לצרף את החלוץ הנורבגי המבוקש וב"ספורט" הקטלוני אף נטען הבוקר כי הליגה הספרדית הינה היעד המועדף על השחקן בן ה-20.

למרות שלפי מהדיווחים נציגיו של הולאנד עתידים להיוודע גם עם מועדונים מהפרמיירליג, שחלקם מסוגלים להציע סכומים גבוהים יותר, בקטלוניה מדגישים כי שתי הקבוצות הגדולות בספרד זוכות ליתרון מבחינתו של החלוץ. ב"Esport3" הוסיפו כי ראיולה העביר מסר לנשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה, לפיו הנורבגי רוצה לשחק בבארסה או בריאל.

עוד נכתב כי הפגישה בין בארסה לראיולה והולאנד האב הייתה מוצלחת והבלאוגרנה הבהירו כי הם רואים בשחקנה של בורוסיה דורטמונד את עמוד התווך המרכזי במועדון בעידן שאחרי ליאו מסי, כאשר השילוב בין הנורבגי לארגנטינאי, לגביו מאמינים במועדון כי יחדש את חוזהו, יחזיר את בארסה להיות מועמדת לשלוט באירופה כבר בעונה הבאה. בהמשך, ביחד עם פוטנציאלים מבטיחים כמו אנסו פאטי, פדרי ואילאיש מוריבה, הקבוצה תמשיך להיות כוח רציני בליגת האלופות.

יבחר בבארסה או בריאל? ארלינג הולאנד | Lars Baron/Getty Images

בנוסף, ב"ספורט" חשפו את ההתרחשויות בשדה התעופה בברצלונה בשעה שראיולה ואלפי הולאנד נחתו: על פי הדיווח, הסוכן רקם תכנית במטרה למנוע מאביו של הכדורגלן להיתקל בעיתונאים שנכחו במקום ובצלמי הפפראצי. ראיולה הורה לחברו למסע להתחבא בתא השירותים בזמן שהוא יוצא ראשון משדה התעופה ונכנס לרכב שחיכה לו בחוץ, עד אשר נציגי התקשורת יעזבו את המקום. האיטלקי קיווה לגרור עמו את העיתונאים ברגע שהמכונית תסע וכך לפנות את השטח לאביו של הולאנד, אך בקטלוניה ידעו שגם האב נחת בעיר ולכן הוא לא הצליח להתחמק מהמצלמות, אפילו שיצא משדה התעופה רק כחצי שעה מאוחר יותר.

מינו ראיולה ואביו של ארלינג הולאנד
ראיולה (מימין) בשדה התעופה. הטריק לא עבד | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי