"הדרישות של מסי": כך הארגנטינאי יישאר בברצלונה בעונה הבאה

ליאו מסי חוגג | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

על פי דיווח ב'יורוספורט', הפרעוש פנה ללאפורטה וביקש עוד לפני המו"מ לחידוש החוזה, החתמת שחקן על ברמתו של הולאנד, שילוב שחקני האקדמיה בקבוצה הראשונה ושיתוף פעולה מלא בין הצוות המקצועי לניהולי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאחר פגישתו של נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה עם סוכן העל מינו ראיולה ואביו של חלוץ העל ארלינג הולאנד, בספרד החלו הדיווחים לגבי תחילת המו"מ לגבי חידוש החוזה של הקפטן ליאו מסי, שטרם הבהיר היכן מעוניין לשחק בעונה הבאה.

למרות השיפור בתוצאות של הקטאלונים ושל מסי עצמו בשנת 2021, ב'יורוספורט' מדווחים כי השחקן הגיש שלוש דרישות לנשיא החדש-ישן עוד לפני תחילת השיחות ביניהם. על פי הדיווח הארגנטינאי רוצה שהמועדון יבטיח לפחות החתמה אחת של כוכב גדול, כאשר על פי הכתוב לעיל, הולאנד מדורטמונד מסומן כשם המוביל.

מעבר לכך מסי מעוניין שהמועדון ימשיך לתת אמון לכישרונות הצעירים מ'לה מאסיה', כולל כמובן אנסו פאטי, פדרי ואילאיש מוריבה שהשתלבו היטב תחת רונאלד קומאן ולבסוף ביקש שהיחסים בין צמרת המועדון שכוללת את לאפורטה, קומאן והמנהל הטכני רמון פלאנס תעבוד בצורה מקצועית וללא בעיות, לעומת מה שקרה בתקופת ג'וספ מריה ברתומאו.

בתוך כך, ברצלונה ומסי יחזרו למגרשים רק ביום שני, כאשר יארחו בקאמפ נואו את ויאדוליד של שון וייסמן. הקטאלונים נמצאים כעת במקום השני במרחק של ארבע בלבד מאתלטיקו מדריד, שמתארחים מחר (ראשון) אצל סביליה החזקה ולא מן הנמנע כי הפער יקטן אפילו יותר בתום המחזור.

ארלינג הולאנד | Lars Baron/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי