דיווח בספרד: ארלינג הולאנד מעדיף לעבור לריאל מדריד

ארלינג הולאנד | Quality Sport Images/Getty Images

ב'אס' טוענים כי הבלאנקוס ינסו לרכוש את חלוץ דורטמונד במחיר שפוי ולהימנע ממאבק ישיר מול ברצלונה, ליברפול ומנצ'סטר סיטי. הסקורר הנורבגי יגיע לבירת ספרד?

(גודל טקסט)

בסוף השבוע האחרון סוכן על מינו ראיולה ואביו של ארלינג הולאנד, אלף אינגה הולאנד, ערכו סבב פגישות עם המועדונים הבכירים בעולם במטרה למצוא בקיץ קבוצה חדשה לסקורר הבלתי נלאה של בורוסיה דורטמונד ואם מסתמכים על הדיווחים בספרד הבוקר (שבת), הנורבגי בחר היכן ישחק בעונה הבאה.

על פי 'אס', הולאנד מעדיף לעבור לריאל מדריד, שמצידה מעדיפה להימנע מ'מכירה פומבית' שראיולה רוצה לארגן יחד עם ברצלונה, מנצ'סטר סיטי וליברפול ורוצה להגיש הצעה מסודרת לדורטמונד כדי להתחיל את המו"מ עם הגרמנים בשקיפות.

בכל מקרה, אם המהלך ייצא לפועל, ריאל מדריד תנסה לרכוש את הנורבגי במחיר הולם ובשום פנים ואופן לא מוכנה להתקרב לסכום הנקוב על פי הדיווחים בגרמניה העומד בין 150-175 מיליון יורו, כאשר הכסף הגדול יישמר לכוכב השני אותו הבלאנקוס רוצים לרכוש, קיליאן אמבפה.

יש לציין כי אתמול בשעות הלילה, פורסמה רשימת הדרישות של כוכב ברצלונה ליאו מסי בתמורה לחוזה חדש במועדון. הסעיף המרכזי היה צירוף כוכב על ברמתו של ארלינג הולאנד או קיליאן אמבפה והמשמעות היא שאם ריאל מדריד תצליח לשים את ידה על שני הכישרונות העולים, ייתכן שגם הסגל של היריבה הגדולה יעבור מהפכה.

ארלינג הולאנד, קיליאן אמבפה | Alex Grimm/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי