יברח לברצלונה? "דמבלה מבוקש ע"י יובנטוס ומנצ'סטר יונייטד"

עוסמאן דמבלה | Alex Caparros - UEFA/UEFA via Getty Images

ב'מונדו דפורטיבו' נכתב כי הקטאלונים רוצים להאריך את חוזהו של הצרפתי, אך אם הניסיון לא ייצא לפועל הוא צפוי לעזוב לאנגליה או איטליה. קומאן לא מתכוון לבצע שינויים לקראת ויאדוליד, וייסמן בספק מנגד

(גודל טקסט)

בברצלונה ממשיכים לחשוב על העונה הבאה ובמקביל לדיווחים לפיהם הקטלאונים ינסו לצרף את ארלינג הולאנד כדי לשכנע את ליאו מסי להישאר בקבוצה כעת טוענים ב'מונדו דפורטיבו' כי במועדון מרוצים מדמבלה שהוסט במחזורים האחרונים לעמדת החלוץ ומעוניינים להאריך את חוזהו, שמסתיים בקיץ 2022.

אבל ברצלונה היא לא הקבוצה היחידה שרוצה את דמבלה בשורותיה. על פי הדיווח, שמותיהן של יובנטוס ומנצ'סטר יונייטד סומנו כמועמדות פוטנציאליות 'לחטוף' את הכישרון הצרפתי וכמו כן גם ליברפול ופריז סן ז'רמן עוקבות אחרי ההתפתחויות. אי לכך, אם המו"מ בין הצדדים לא יבשיל לחוזה חדש, ברצלונה תנסה למכור את הצרפתי כבר בקיץ, כדי לא לאבד אותו ללא תמורה בחלוף חצי שנה.

כזכור דמבלה הגיע לברצלונה בקיץ 2017 בתור מחליפו של ניימאר כשנרכש בסכום שיא של 125 מיליון יורו (שבהמשך נשבר על ידי פיליפה קוטיניו) ולא ממש ענה על הציפיות עם 28 שערים ב-109 הופעות בכל המסגרות ואינספור בעיות משמעת. אך מאז המעבר לשיטת שלושת הבלמים, דמבלה פורח מחדש וכעת הקטאלונים רוצים להמשיך את ההתקשרות.

עוסמאן דמבלה | Eric Alonso/Getty Images

בתוך כך, ברצלונה נערכת למשחק מחר (שני) נגד ויאדוליד של שון וייסמן מתחתית הטבלה בידיעה שהפער בטבלה יוכל להצטמצם עד לנקודה במקרה שאתלטיקו מדריד תמעד אצל סביליה. מבחינה מקצועית המאמן קומאן צפוי להמשיך עם אותו הרכב שהביס 1:6 את ריאל סוסיאדד לפני הפגרה. המשמעות היא שברצלונה תמשיך בשיטת שלושת הבלמים כאשר פרנקי דה יונג יוסט לעמדת הבלם, בעוד סרחיו בוסקטס ופרדו יפתחו במרכז השדה ובחוד יוצבו צמד הצרפתים אנטואן גריזמן ועוסמאן דמבלה לצד מלך שערי הליגה ליאו מסי.

בספרד טוענים כי השחקן היחיד שהיה בספק, הבלם ג'רארד פיקה, עדיין ימתין מחוץ לסגל ואפילו לא יערוך את האימון המסכם עם הקבוצה מלבדו – רק אנסו פאטי ופיליפה קוטיניו שנעדרים כבר תקופה ארוכה לא יעמדו לזכותו של המנג'ר ההולנדי.

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן אמר לקראת המשחק: "אנחנו יודעים שלוויאדוליד יש לא מעט חוסרים בגלל פציעות ונגיף הקורונה. המצב אצלנו הרבה יותר טוב. השחקנים להוטים ואנחנו צריכים לנצח. אבל זה לא אומר שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לחשוב שזה יהיה משחק קל. אבל זה יהיה תלוי בעצמנו".

על בעיית הצהובים של ליאו מסי ופרנקי דה יונג לפני הקלאסיקו בשבת: "אנחנו מבינים את המצב, אבל אני לא חושב שיש זמן לנוח. יש עוד 10 משחקים והסיכון תמיד קיים, אבל השחקנים צריכים לזכות את זה. אני חייב לבחור את ההרכב הכי טוב שאני מאמין בו".

רונאלד קומאן | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

על העונה הבאה: "אני ניצלתי את הפגרה כדי לקיים פגישות עם הנשיא על העונה הבאה. אני לא אדבר כאן על שחקנים שהם לא שלנו. עתידו של מסי? זה עניין חשוב מאוד, אנחנו מנסים לעשות כמיטב יכולתינו כדי שמסי יישאר לעוד שנים במועדון, אבל אנחנו חושבים כעת רק על המשחק מחר".

אצל ויאדוליד שלא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים ורחוקה שלוש נקודות מהקו האדום, וייסמן עדיין בספק בעקבות הפציעה במהלך ניצחון הנבחרת על מולדובה ברביעי, אך בכלי התקשורת בספרד מעריכים כי יפתח בחלק הקדמי לצד סרג'י גווארדיולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי