שון וייסמן הפצוע מחוץ לסגל ויאדוליד למשחק נגד ברצלונה

שון וייסמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

החלוץ, שנפגע במדי הנבחרת נגד מולדובה אך נותר על הדשא משום שנגמרו החילופים, ייעדר לראשונה העונה בשל פציעה ולא ישחק הערב. בקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק הליגה הבא נגד גרנאדה ביום ראשון

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

ויאדוליד לא הפסידה בכל ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה והערב (שני) היא עומדת בפני מבחן ענק כשתתארח אצל ברצלונה בקאמפ נואו (22:00) שנמצאת בכושר מצוין. הקבוצה של סרחיו, שספגה 1:1 דרמטי נגד סביליה בתוספת הזמן לפני הפגרה, מדורגת במקום ה-16 בטבלה במרחק שלוש נקודות מהקו האדום. מי שלא יוכל לעזור לה הערב הוא שון וייסמן הפצוע.

חלוץ נבחרת ישראל נפצע במהלך הניצחון על מולדובה, צלע אך נותר על המגרש משום שלמאמן וילי רוטנשטיינר נגמרו החילופים. הקבוצה הספרדית פרסמה את הסגל למשחק ו-וייסמן כצפוי ינוח, בתקווה שיהיה כשיר למשחק הבא – נגד גרנאדה ביום ראשון (11 באפריל). למעשה זה משחק הליגה הראשון בספרד אותו וייסמן מספסל בשל פציעה. עד היום הוא נעדר מהמשחק נגד סלטה ויגו בשל יום כיפור ונותר על הספסל בלי לשחק בשלושה משחקים.

ב-24 הופעותיו העונה בליגה רשם וייסמן ארבעה שערים וסיפק בישול (1,542 דקות) והוא מלך שעריה בצוותא עם פביאן אוריאנה ששיחק יותר דקות ממנו (1,769). החלוץ הוסיף שער נוסף בגביע המלך העונה. בסיבוב הקודם, במשחק הראשון ביניהן העונה, ניצחה ברצלונה 0:3. ויאדוליד לא גברה על הקטלאנים מאז 2002.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי