Sport1 Banner

חוזה חדש או מכירה בקיץ: האולטימטום של ברצלונה לדמבלה

עוסמאן דמבלה | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

הקטלונים רוצים להאריך את חוזה הצרפתי עד 2025 ודורשים החלטה בתוך כחודשיים, אם יסרב יועמד למכירה בסוף העונה. פיקה התאמן לבד, אך מסתמן שלא יהיה כשיר לקלאסיקו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

זה כבר היה נראה משהו שלא יקרה לעולם, אבל אחרי כל כך הרבה זמן, נראה שעוסמאן דמבלה הופך לשחקן מרכזי בברצלונה. שחקן הכנף הצרפתי בן ה-23, שהצטרף לקטלונים מדורטמונד תמורת סכום עתק של 135 מיליון יורו בתחילת עונת 2017/18, תפס סוף סוף את מקומו בהרכב והופך למשמעותי מאוד בשבועות האחרונים.

רק ביום שני האחרון הוא העניק לבארסה 0:1 דרמטי וחשוב בדקה ה-90 על ויאדוליד, אשר צימק את הפער מאתלטיקו מדריד שבפסגה לנקודה אחת בלבד והמשיך להפיח את תקוות האליפות המתחדשות בקבוצה של רונאלד קומאן.

בספרד מדווחים היום (רביעי) כי ברצלונה רוצה להאריך את חוזהו של דמבלה, אך הציבה לו אולטימטום. הקטלונים מעוניינים להאריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות, עד 2025, אך דורשים ממנו תשובה בשבועות הקרובים. הסיבה: חוזהו הנוכחי מסתיים בסוף העונה הבאה, ואם הוא יחליט שלא לחתום על חוזה חדש, הקבוצה תנסה למכור אותו בסיום העונה הנוכחית כדי לפחות להכניס כסף.

עוסמאן דמבלה חוגג | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

עוד נטען אתמול בספרד כי דמבלה מעוניין להישאר בבארסה ולא צפויות להיות בעיות של ממש במשא ומתן בין הצדדים. מדהים לראות כמה הכדורגל הוא דבר נזיל ודינמי, שכן רק בחלון ההעברות האחרון של חודש ינואר הוא היה יכול למצוא את עצמו בקבוצה אחרת אם הייתה כזו שמגישה הצעה שהייתה עומדת בדרישות של ברצלונה. בסוף הוא נשאר, הפך לנדבך חשוב וצפוי להישאר גם כמה שנים נוספות אם אכן יגיע להסכמות עם המועדון.

בתוך כך, הקבוצה מתכוננת לקלאסיקו הגדול מול ריאל מדריד ביום שבת. השחקנים קיבלו היום יום מנוחה, אך ג'רארד פיקה בכל זאת הגיע למתחם האימונים והתאמן לבדו, זאת בתקווה להיות כשיר לקרב מול הבלאנקוס. הבלם סובל מהברך שלו, אותה ברך שנפגעה מול אתלטיקו בחודש נובמבר וגרמה לו להיעדר כשלושה חודשים. הוא יעשה הכל כדי לשחק מול ריאל, אך כרגע הוא נמצא בספק גדול ולא ברור אם יוכל לקחת חלק בהתמודדות. לפי "קדנה סר", הוא לא צפוי להיות כשיר ולא נראה שייכלל בסגל.

בנושא אחר, מנכ"ל ברצלונה החדש, מתאו אלמני, הודיע למנהל הטכני, רמון פלאנס, כי הוא ימשיך בתפקידו לכל הפחות גם בעונה הבאה. פלאנס, שהיה מועמד לתפקיד המנהל המקצועי של מכבי חיפה בתחילת עונת 2017/18, הצטרך לבארסה בתחילת 2018/19 כעוזרו של אריק אבידל, ששימש כמנהל הטכני בעצמו, ובתחילת העונה הקודמת קיבל את המשרה אחרי עזיבת אבידל.

פיקה. לא אמור להיכלל בסגל בשבת | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי