Sport1 Banner

ראמוס הודה: "אם מסי לא היה בברצלונה, היינו זוכים ביותר תארים"

ליאו מסי, סרחיו ראמוס
ליאו מסי, סרחיו ראמוס | CURTO DE LA TORRE/AFP/Getty Images

במסגרת הסדרה הדוקומנטרית אודותיו, קפטן ריאל מדריד סיפר על כוכב היריבה: "סבלנו ממנו המון. הייתה תקופה שהתמודדנו נגד ברצלונה הטובה ביותר בהיסטוריה והיה לנו קשה". וגם: המתח בין הספרדים בקלאסיקו

(גודל טקסט)

קפטן ריאל מדריד סרחיו ראמוס יחשוף בימים הקרובים את הסדרה הדוקומנטרית אודותיו, שקרויה "האגדה על סרחיו ראמוס" ותוקרן בפלטפורמת "אמזון פריים". אמש (רביעי) נחשף כי באחד הפרקים בסדרה, בהתייחסו ליריבות עם ברצלונה, בלם הבלאנקוס סיפק ציטוט מסקרן לגבי ליאו מסי.

"סבלנו ממנו המון בתקופה הזו. אם הוא לא היה בברצלונה ולא היינו מתמודדים נגדו, אני מאמין שהיינו זוכים ביותר תארים", הודה ראמוס כשדיבר על נוכחותו של הארגנטינאי בשורות היריבה המושבעת. הספרדי שחגג לאחרונה 35 וזכה ב-22 תארים במדי ריאל מדריד, הוסיף כי "הייתה תקופה שבה התמודדנו נגד ברצלונה הטובה ביותר בהיסטוריה. לנו היה מאמן גדול כמו ז'וזה מוריניו, אבל היה לנו קשה לשחק נגדם".

ראמוס סיפר גם על המתח בין השחקנים הספרדים במשחקי הקלאסיקו: "לא ניצחנו הרבה וזה גם בגלל שהיה מתח שנוצר על ידינו או על ידם. אני חושב ששם טעינו ולמזלנו זה תפס אותנו בגיל יחסית בוגר. פתרנו את זה ונלחמנו עבור נבחרת ייחודית במינה", הבהיר השחקן לגבי חדר ההלבשה בנבחרת ספרד שזכתה פעמיים ביורו ובמונדיאל אחד בין 2008 ל-2012.

במהלך הקריירה זכה ראמוס בחמש אליפויות ובשני גביעים בספרד, ארבע פעמים בליגת האלופות ובגביע העולם למועדונים, שלוש זכיות היו לו בסופר-קאפ האירופי וארבע נוספות בסופר-קאפ הספרדי.

ליאו מסי עם סרחיו ראמוס
ליאו מסי עם סרחיו ראמוס | Gettyimages
עוד באותו נושא: ליאו מסי, סרחיו ראמוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי