בספרד טוענים: ג'ורדי קרויף ימונה למנהל הטכני של ברצלונה בשבוע הבא

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

בתקשורת המקומית נכתב כי ז'ואן לאפורטה יודיע על צירופו של הספרדי לצוות המקצועי של המועדון. אקס מכבי ת"א יבנה את הסגל לעונה הבאה יחד עם רמון פלאנס ומתאו אלמני

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בזמן שהוא פועל לשכנע את ליאו מסי להישאר ומנסה לפתות את ארלינג הולאנד להצטרף החל מהעונה הבאה, נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה ממשיך לגבש את הצוות שיעבוד תחתיו במטרה להחזיר את המועדון להצלחה שידע בקדנציה הקודמת שלו בתפקיד. בכלי התקשורת בקטלוניה נטען היום (חמישי) כי אחד המהלכים של לאפורטה יהיה מינויו של ג'ורדי קרויף למנהל הטכני החדש.

ב"אל נסיונאל" נכתב כי בארסה במשא ומתן עם שנז'ן הסינית, אותה קרויף מאמן בימים אלה, על מנת להשיג את שחרורו של אקס מכבי תל אביב. הספרדי צפוי להגיע לקטלוניה בשבוע הבא ויהיה האחראי הבכיר על בניית הסגל לעונת 2021/22, בתמיכתו של רמון פלאנס – מי שמילא את תפקיד המנהל הטכני מאז שאריק אבידל סיים את דרכו בקיץ האחרון. השניים, יחד עם המנהל המקצועי מתאו אלמני, ינהלו את השיחות עם רונאלד קומאן בנוגע להחתמות והמכירות שיבוצעו לקראת העונה הבאה.

עוד צוין בדיווח כי קרויף היה חלק בלתי נפרד מהמצע של לאפורטה בקמפיין הבחירות, שכן הנשיא החדש-ישן מאמין בנו של יוהאן קרויף האגדי "נושא את ברצלונה בגנים שלו". אחרי שהסתובב במלטה, קפריסין, ישראל, אקוודור וסין בקריירה המקצועית שלו כמאמן או מנהל מקצועי, מי שהוביל את מכבי תל אביב במשך שש שנים עומד להגיע לתפקיד המשמעותי ביותר בקריירה שלו.

קרויף באצטדיון ע"ש אביו יוהאן | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי